Hej,
Jag är på gång att lägga klinkers i ett källarutrymme det ska bli en bastu. Problemet är att golvet är ojämnt ca 1ca om man mäter rakt över golvet. Jag ska alltså vilja ha hjälp med tips hur man jämnar till det.
Ska man använda flytspackel? Eller annan massa? Ska man ha en spackel för att jämna till med?
Golvet är helt i betong, ingen färg eller annan beläggning
Hälsningar
Tomtefar