Hej.
Går det på något sätt att nollställa infällningarna på en T2 ?
Hur går man till väga isåfall?
Får det inte att fungera längre, som det gjort tidigare.
Vill få en fabriks inställning, som dn kommer när man köpt den.
Hittar inte manualen till den.
Någon som har bra koll på detta, så tar jag tacksamt imot bra svar ang detta. 🙏🏻
Med vänlig hälsning. Mr B
Går det på något sätt att nollställa infällningarna på en T2 ?
Hur går man till väga isåfall?
Får det inte att fungera längre, som det gjort tidigare.
Vill få en fabriks inställning, som dn kommer när man köpt den.
Hittar inte manualen till den.
Någon som har bra koll på detta, så tar jag tacksamt imot bra svar ang detta. 🙏🏻
Med vänlig hälsning. Mr B
Kapitel 6 i manualen,
Hej Demmpa.Demmpa skrev:
Tack för ditt svar.
Jag kanske var lite luddig i min formulering, men så här är det.
Jag har en T2 Floortemp plus 85 815 84
Den du beskriver är en T 2 Floortemp Plus 85 815 83
Dom skiljer sig i antalet knappar för olika inställnings möjligheter.
Men har du en bra förklaring på min model så tar jag gladeligen imot det. 🙏🏻
Med vänlig hälsning. Mr B 🎈
Bästa svaret
Denna manual bör det vara,
Hej Demmpa.B Badanka100 skrev:
Tack igen för manualen..🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Har försökt att få igång golv värmen som fungerade innan någon var där och tryckte på alla knappar.🤯
Har läst manualen och provat men inte fått till det.
Vet du hur man får fram att golvvärme symbolen på styrenheten blir synlig och aktiverad.?( se bifogad fil)
Får bara till symbol för rums temperaturen synlig efter fabriks återställningen.
Golvet är iskallt.
Har läst och provat mig fram, men utan framgång.
Har du någon bra lösning mån tro? 🥴
Med vänlig hälsning. Mr B🎈
Klicka här för att svara

