Hej.
Går det på något sätt att nollställa infällningarna på en T2 ?
Hur går man till väga isåfall?
Får det inte att fungera längre, som det gjort tidigare.
Vill få en fabriks inställning, som dn kommer när man köpt den.
Hittar inte manualen till den.
Någon som har bra koll på detta, så tar jag tacksamt imot bra svar ang detta. 🙏🏻


Med vänlig hälsning. Mr B
 
  • Vit väggmonterad T2 termostat med display som visar 21 grader och knappar för temperaturjustering och OK-knapp för bekräftelse.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kapitel 6 i manualen,
 
Demmpa Demmpa skrev:
Kapitel 6 i manualen,
Hej Demmpa.

Tack för ditt svar.

Jag kanske var lite luddig i min formulering, men så här är det.

Jag har en T2 Floortemp plus 85 815 84

Den du beskriver är en T 2 Floortemp Plus 85 815 83

Dom skiljer sig i antalet knappar för olika inställnings möjligheter.

Men har du en bra förklaring på min model så tar jag gladeligen imot det. 🙏🏻

Med vänlig hälsning. Mr B 🎈
 
Demmpa Demmpa skrev:
Denna manual bör det vara,
Stort tack Demmpe...🙏🏻

Ber att få önska en trevlig helg.

Med vänlig hälsning. Mr B 🎈
 
B Badanka100 skrev:
Stort tack Demmpe...🙏🏻

Ber att få önska en trevlig helg.

Med vänlig hälsning. Mr B 🎈
Hej Demmpa.


Tack igen för manualen..🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Har försökt att få igång golv värmen som fungerade innan någon var där och tryckte på alla knappar.🤯
Har läst manualen och provat men inte fått till det.
Vet du hur man får fram att golvvärme symbolen på styrenheten blir synlig och aktiverad.?( se bifogad fil)
Får bara till symbol för rums temperaturen synlig efter fabriks återställningen.
Golvet är iskallt.
Har läst och provat mig fram, men utan framgång.
Har du någon bra lösning mån tro? 🥴

Med vänlig hälsning. Mr B🎈
 
  • Temperaturkalibrering på golvvärmesstyrenhet med display som visar 4,0°C och symboler för golv- och rumstemperatur.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.