V Villa Luta #1 Medlem · Stockholm · 9 inlägg 12 feb 2009 22:33 Villa Luta Medlem Stockholm 9 inlägg 12 feb 2009 22:33 #1 har funderingar kring min lösning gällande golv i våtrum: Förutsättningar: nybygge, träbälklag bjälkar cc300, vattenburen golvvärme 12 mm slang, klinker vad tror ni om denna lösning ? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
har funderingar kring min lösning gällande golv i våtrum: Förutsättningar: nybygge, träbälklag bjälkar cc300, vattenburen golvvärme 12 mm slang, klinker vad tror ni om denna lösning ?
V Villa Luta #2 Medlem · Stockholm · 9 inlägg 12 feb 2009 22:56 Villa Luta Medlem Stockholm 9 inlägg 12 feb 2009 22:56 #2 hrä ett alt med eps cement - det bygger lite mycket tycker jag kanske Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder