Kul att du kommit så långt!
Det blir kanonbra med ekluckor istället
- men om du är det minsta bekymrad över att det blir för mycket ek kan du kasta ett öga på ikeas ljusgråbetsade asklucka Askerum. Är personligen VÄLDGT förtjust i den!!
ha en bra helg och jobba inte ihjäl dig!
Mvh // Malin
Det blir kanonbra med ekluckor istället
ha en bra helg och jobba inte ihjäl dig!
Mvh // Malin
Todeloo,
Vitpigmenterad björk blir det här med svarta bänkskivor och så pergo Kitchen grafitgråa plattor i köket
Askerum är fin den med :-D vi har en grå plastmatta idag som strax snart kommer att bli ryckt ut när vårt nya kök kommer och denna gråa mönstrade matta fungerade så pass bra id et gamla köket att det ju blir pergos grafitgråa platta - enkel att möblera med och så enkel att (ähum) dölja lite fläckar å så
Vitpigmenterad björk blir det här med svarta bänkskivor och så pergo Kitchen grafitgråa plattor i köket
Askerum är fin den med :-D vi har en grå plastmatta idag som strax snart kommer att bli ryckt ut när vårt nya kök kommer och denna gråa mönstrade matta fungerade så pass bra id et gamla köket att det ju blir pergos grafitgråa platta - enkel att möblera med och så enkel att (ähum) dölja lite fläckar å så
Hej...
Nu kunde jag inte hålla mig längre utan jag plockade undan lite i sovrummet o plockade hit datorn, åkte iväg o köpte en ny säng. Skall göra ett tappert försök att sova här för första gången.
Det har väl inte hänt så mkt sen ssit.. var o hämtade alla ek-luckorna idag... *skäms*
Men jag tror på ek.. det blir bra... o nu vqar jag på Beijer-bygg o där hade de ett demokök i ek med vitt 5*5 kakel... det var väldigt enkelt o stilrent.
ska ta en funderare på vitt... vill bara köpa kakel en gång så att det inte blir som med luckorna
Nu kunde jag inte hålla mig längre utan jag plockade undan lite i sovrummet o plockade hit datorn, åkte iväg o köpte en ny säng. Skall göra ett tappert försök att sova här för första gången.
Det har väl inte hänt så mkt sen ssit.. var o hämtade alla ek-luckorna idag... *skäms*
Men jag tror på ek.. det blir bra... o nu vqar jag på Beijer-bygg o där hade de ett demokök i ek med vitt 5*5 kakel... det var väldigt enkelt o stilrent.
ska ta en funderare på vitt... vill bara köpa kakel en gång så att det inte blir som med luckorna
Klicka här för att svara