Ska bygga ett kärl till att elda i ute av en gammal acktank. Undrar om någon vet har pass stora/små maskor det måste vara för att gnistgallret ska vara funktionellt men även att man kan se leden genom trådnätet?
Ska dels ha det på sidorna men även göra en ”huv/lock” till.
Sedan undrar jag vidare om någon vet vart jag kan köpa detta till en billig peng?
Ska dels ha det på sidorna men även göra en ”huv/lock” till.
Sedan undrar jag vidare om någon vet vart jag kan köpa detta till en billig peng?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 214 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 214 inlägg
Klicka här för att svara