Ska bygga ett kärl till att elda i ute av en gammal acktank. Undrar om någon vet har pass stora/små maskor det måste vara för att gnistgallret ska vara funktionellt men även att man kan se leden genom trådnätet?

Ska dels ha det på sidorna men även göra en ”huv/lock” till.

Sedan undrar jag vidare om någon vet vart jag kan köpa detta till en billig peng?

Person skär i en röd tank med vinkelslip utomhus på kvällen, gnistor flyger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En gammal acktank med rödlackerad kant redo att byggas om till ett eldkärl, står på ett kakelgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gnistgaller i metall med finmaskigt nät framför en vedstapel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tobzter
De vi säljer så är de 2mm maska på de vi kallar gnistgaller.
 
  • Gilla
Nobbe_1
  • Laddar…
Du kanske kan skicka en länk till mig (där ni säljer): lars.norrbom@hotmail.com

Tobzter Tobzter skrev:
De vi säljer så är de 2mm maska på de vi kallar gnistgaller.
 
Tobzter
Länk skickad (y)
 
  • Gilla
Nobbe_1
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.