Hej! jag har nyligen tagit bort heltäckningsmatta och upptäckte glippa mellan betonggolven och väggen. Glippan är runt hela rummet och anta att det ör så i alla rummen. Det är en suteräng villa från 1970.
Det jagundrar är vad är suftet med glippan?
vad tjänar den för syfte?
bör jag täta till den så kryp inte kommer upp, i så fall med vad?