Vad gäller som glespanel!
22x120 ytterpanel?
Klyva spånskivor?
Eller duger det med råspont 23x120? Med dubbla lager lumpapp?
Nämligen läst att för vissa funkar inte 21/22x120mm ytterpanel att glesa med blir för tunn för rör och plåtar.
Ska lägga golvvärme med 20 slang.