Hej.
Nu har jag börjat gå i glastakstankar istället. Har sätt att det ofta finns i kassetter, hur gör man i den tvärgående skarven? Ser ut som att willab gardens glastak också är delat?

Har hitta isolerglas, 2 glas som jag är sugen på att ha som tak, något speciellt man ska tänka på mer när man har glastak?

Tack på förhand
 
Glastak är nice! Men kanske inte i rakt söderläge..

Vi byggde Willab Garden men köpte glastaket separat av glasmästare. Kasetter av härdat glas både ut- och insida. Men vi behövde inte skarva - det är hela längder från nock till takfot, ca 3,6m långa.

Du kan läsa mer i min tråd https://www.byggahus.se/forum/threads/uterum-och-glastak.312335/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.