Hej.
Nu har jag börjat gå i glastakstankar istället. Har sätt att det ofta finns i kassetter, hur gör man i den tvärgående skarven? Ser ut som att willab gardens glastak också är delat?
Har hitta isolerglas, 2 glas som jag är sugen på att ha som tak, något speciellt man ska tänka på mer när man har glastak?
Tack på förhand