Hallå underbara forum.
För ett tag sedan såg jag en bild på en toalett där man satt glasbetong i golvet och under den en lampa. Det var otroligt snyggt och effektfullt. Det är nu så att jag inte kommer ihåg var jag sett denna bild, har letat frenetiskt i en massa olika tidningaar och på nätet utan att lyckas hitta den igen, har någon av er sett samma bild/reportage?? Eller är det någon som vet något om att sätta glasbetong i golven?
Tacksam för alla förslag o synpunkter.
 
inte annat än att jag undrar hur man gör när lampan har gått? ???
 
Det måste gå att lyfta upp glasbetongen....?
Jag skall involvera min elektriker och kakel-sättare, återkommer.....
 
Undrar.. hur gick det med detta? :-)

.·•º•·.·•º•·.
 
Måste vara fiberoptik-kablar med ljusbox/lampa placerad någonstans i badrummet i ett skåp tex!.

Tror jag ?? ???

Mvh
 
...eller dioder?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.