Claes Sörmland
Folk har tittat på sina aktiefonder...

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Det kan ju få vem som helst att gå i taket.

Eller ja... Att bli golvad. 😉

• Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Det är enl mitt förmenande ett utmärkt tillfälle att utöka innehavet nu.

S sjoelund skrev:
Regeländringen måste firas med en masscitering
Varför citerar du mig! 😡🤬😡

😭🤔😳😂

Alfredo Alfredo skrev:
Varför citerar du mig! 😡🤬😡

😭🤔😳😂
Jag hann inte

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
tror inte jag har fått höra vilken idiot jag är så många gånger på så kort tid som denna helg.
Men så illa är det väl inte även om vi alla kan vara aningen stolliga ibland. 😂👍❤️

G gaidin skrev:
Det är någon som konsekvent vägrar att citera det inlägg hen svarar på
Nej, det är det inte. Däremot är vi några stycken som oftast inte citerar när vi tror att vårt svar hamnar i direkt anslutning till det vi svarar på eller det är uppenbart vilket inlägg svaret syftar på.

Vissa med mer framgång att inte störa andra med detta än andra.

Claes Sörmland
Alfredo Alfredo skrev:
Men så illa är det väl inte även om vi alla kan vara aningen stolliga ibland. 😂👍❤️
Lite stolliga om jag får be.

• Haha
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P
Lite stolliga om jag får be.
Du ser lite kristen är du väl😉

Claes Sörmland
Rejäl skrev:
Du ser lite kristen är du väl😉
Det är vattnet jag simmar i.

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Då slipper du morgongymnastiken då jag antar att det är vigvatten...

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Nej, det är det inte. Däremot är vi några stycken som oftast inte citerar när vi tror att vårt svar hamnar i direkt anslutning till det vi svarar på eller det är uppenbart vilket inlägg svaret syftar på.

Vissa med mer framgång att inte störa andra med detta än andra.
Ibland blir det problem även om inlägget hamnar direkt i anslutning efter det man svarar på.
T ex om man får svaret först på en ny sida. Klickar man då upp tråden kommer ett svar utan citat överst på sidan och man får klicka en sida bakåt och scrolla ner till inlägget.

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Farstatjej90
D Daniel 109 skrev:
Okej, så nu ska vi ägna oss åt onödig citering för att folk inte förstod regeln?

Det finns ju vissa brister i forumet, som tex att raderade inlägg inte lämnar något spår alls och att man inte får veta att det kommit inlägg mellan det man svarar på och svaret.
Alla dessa påhopp men du bidrar ju faktiskt med mycket kunskap här på forumet!❤️
Alla är lite märkliga på sitt sätt. Jag är ju rätt störig ibland och kan dessutom mycket mindre än du!
Tycker du borde få lite positivitet också... 🤔

• Gilla
datja och 3 till
  • Laddar…
T
G gaidin skrev:
Ibland blir det problem även om inlägget hamnar direkt i anslutning efter det man svarar på.
T ex om man får svaret först på en ny sida. Klickar man då upp tråden kommer ett svar utan citat överst på sidan och man får klicka en sida bakåt och scrolla ner till inlägget.
Vaddå!? Läser du inte alla inlägg från början i tråden i kronologisk ordning...? Börjar mitt i en tråd?! 😱

T Testarn skrev:
Vaddå!? Läser du inte alla inlägg från början i tråden i kronologisk ordning...? Börjar mitt i en tråd?! 😱
När det dyker upp ett nytt inlägg i en tråd jag redan läst börjar jag inte om från början igen, nej.

• Haha
Testarn
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.