3 980 läst ·
44 svar
4k läst
44 svar
Glad Påsk! Här får ni en avskaffad regel i påskpresent
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 625 inlägg
Det är skärtorsdag och hög tid att börja fira påsk på allvar. Jag bestämde mig för att ge alla forumister en liten påskpresent.
Du kan läsa blogginlägget här: Glad Påsk! Här får ni en avskaffad regel i påskpresent
Du kan läsa blogginlägget här: Glad Påsk! Här får ni en avskaffad regel i påskpresent
Okej, så nu ska vi ägna oss åt onödig citering för att folk inte förstod regeln?
Det finns ju vissa brister i forumet, som tex att raderade inlägg inte lämnar något spår alls och att man inte får veta att det kommit inlägg mellan det man svarar på och svaret.
Det finns ju vissa brister i forumet, som tex att raderade inlägg inte lämnar något spår alls och att man inte får veta att det kommit inlägg mellan det man svarar på och svaret.
Nä, det onödig citering behöver vi inte ägna oss åt, men att citera den vi svarar även om det råkat komma några inlägg imellan kan ju vara klokt.D Daniel 109 skrev:
Jag får ofta upp en liten ljusgul ruta om att det kommit fler inlägg under tiden jag skrivit svar.D Daniel 109 skrev:
Redigerat:
Alltså, vem svarar du på här?D Daniel 109 skrev: