• Gilla
  • Älska
Violina och 9 till
  • Laddar…
Farstatjej90
Jag fattade ingenting när jag läste rubriken ... Avskaffar man verkligen en regel? Alltså jag trodde det handlade om rivning eller nåt....🤔

• Haha
  • Älska
  • Gilla
pacman42 och 4 till
  • Laddar…
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
MikeOz och 15 till
  • Laddar…
Okej, så nu ska vi ägna oss åt onödig citering för att folk inte förstod regeln?

Det finns ju vissa brister i forumet, som tex att raderade inlägg inte lämnar något spår alls och att man inte får veta att det kommit inlägg mellan det man svarar på och svaret.

D Daniel 109 skrev:
Okej, så nu ska vi ägna oss åt onödig citering för att folk inte förstod regeln?
Passa på och njut, nästa vecka blir det obligatoriskt! 😀

• Haha
  • Gilla
BSOD och 3 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:

Det finns ju vissa brister i forumet, som tex att raderade inlägg inte lämnar något spår alls och att man inte får veta att det kommit inlägg mellan det man svarar på och svaret.
Nä, det onödig citering behöver vi inte ägna oss åt, men att citera den vi svarar även om det råkat komma några inlägg imellan kan ju vara klokt.

• Gilla
Krille4 och 7 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:

Jag får ofta upp en liten ljusgul ruta om att det kommit fler inlägg under tiden jag skrivit svar.

Redigerat:
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Finns absolut brister bland användarna, bra initiativ.

• Gilla
ClasseClas och 1 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Jag får ofta upp en liten ljusgul ruta om att det kommer fler inlägg under tiden jag skrivit svar.
Vilket gränssnitt använder du?

D Daniel 109 skrev:
Vilket gränssnitt använder du?
Hemsidan via mobilen.

D
D Daniel 109 skrev:

Alltså, vem svarar du på här?

• Älska
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Jag får ofta upp en liten ljusgul ruta om att det kommit fler inlägg under tiden jag skrivit svar.
I detta forum???

• Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
I detta forum???
Japp

P Prodigys skrev:
Japp
När du skriver "hemsidan via mobilen" tolkar jag det som via en webbläsare och inte med appen. Har jag rätt? Om så, vilken webbläsare?

Alfredo Alfredo skrev:
När du skriver "hemsidan via mobilen" tolkar jag det som via en webbläsare och inte med appen. Har jag rätt? Om så, vilken webbläsare?
Chrome

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.