B
Tänkte höra med expertisen här. Lagts golvvärme i badrum och när jag tittar på det blir jag lite fundersam, man har pratat om att lägga EPS över betongen för att få ett isolerande skikt. Men på bilden verkar man lagt elgolvvärmen i detta skikt och flytspacklet ovanpå. Spontant känns det ju dumt att lägga elektrisk golvvärme inne i ett isolerande material och inte ovanpå? Osäker om det verkligen är EPS dock eller om det är flytspacklet som "färgat" av sig, känns mer som bara betong + flytspackel.
 
  • Golvvärmerör på armeringsnät ovanpå möjlig betonggrund före flytspackling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.