Tänkte höra med expertisen här. Lagts golvvärme i badrum och när jag tittar på det blir jag lite fundersam, man har pratat om att lägga EPS över betongen för att få ett isolerande skikt. Men på bilden verkar man lagt elgolvvärmen i detta skikt och flytspacklet ovanpå. Spontant känns det ju dumt att lägga elektrisk golvvärme inne i ett isolerande material och inte ovanpå? Osäker om det verkligen är EPS dock eller om det är flytspacklet som "färgat" av sig, känns mer som bara betong + flytspackel.