Hallå.
Håller på att installera vattenburen golvvärme på markplan.
Rummet har betongplatta med isolering på sedan ca 20cm sand/ grus. måste jag ta bort sanden eller kan jag gjuta uppepå den, lägga slingor, flytspackla sedan golv?
Jag funderar på hur hela konstruktionen ser ut. Är det källare under och detta är ett mellanbjälklag? Om inte, är plattan isolerad? Vilka lager finns från mark under huset och uppåt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.