2 017 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Gips
Håller på med gipsskivor till nytt innertak. Hur ska man göra med kortsidorna? Ska de förbehandlas? Spacklas? Fasas? Hur ska man göra för bäst resultat? Ska man bredspackla eller kan man sätta upp väv? Vill ha ett helt slätt tak. Behöver råd NU!!
8)
8)
Klicka här för att svara