masoniten äntligen borta!! Det ska slås ny panel på väggen mot vägen och skyltfönstren ska sättas igen med vanliga fönster, kan det vara någon idé att sätta gips på hela sidan mot vägen mot buller! förstås kommer ny panel utanpå så klart. :
Nej den tillför nästan ingenting.
Antingen skall det vara något som är tungt eller något som är mjukt och tjockt.
Och gör man något som är både och så blir det bäst (det tunga skall helst vara på utsidan...)
Det blir ett fint hus!!!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.