Hej!

Håller på att spackla två ytterhörn där vi satt renoveringsgips på murstocken. En del av hörnen är gips mot gips men ena hörnet är målad/omålad tapet och gips. Tänkte göra fina hörn med Aquabead men läser nu att de endast är för att sätta på gipsskiva. Har någon erfarenhet av att montera dessa på annat underlag? Behövs annat lim under då?

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.