Håller på att bygga en liten sommarstuga på 30m2, att användas under sommarveckorna.
På väggarna sitter nu isolering och gips på detta. Nu är min fundering kring innertaket och om man ska ha gips där med? I taket sitter nu ca 20cm tjock isolering eller ska man sätta råspont även som innerpanel?