HOBBY ARCHITECT
Här är lite proffsiga symmetriskta hus.

ddd5797e66dc6138e4a6e13d429e9421.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

da652b839ce5569041346cd484bba777.jpg
Skapa konto

Skärmavbild 2026-08-28 kl. 14.16.07.png
Skapa konto

Redigerat:
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Jag tänker att man kan gå genom garderoben till badrummet. Det finns ju ännu mer garderober i det stora sovrummet.
Tänk om.

Karrock
På den första tänker jag att tvätt hade varit fint i anslutning till garderob och genomgångsgarderob, för att minska transport.
Just eftersom man går genom garderob är det en extremt privat del av huset. Då kanske toan kan dockas mot både badrummet och sovrummet.
Kanske kan något ändrat djup/bredd i ändarna göra att det får plats med ubgefär samma areor.

HOBBY ARCHITECT
Karrock Karrock skrev:
På den första tänker jag att tvätt hade varit fint i anslutning till garderob och genomgångsgarderob, för att minska transport.
Just eftersom man går genom garderob är det en extremt privat del av huset. Då kanske toan kan dockas mot både badrummet och sovrummet.
Kanske kan något ändrat djup/bredd i ändarna göra att det får plats med ubgefär samma areor.
Alla sovrum har garderober.

Man kan ha de mer privata i master bedrooms garderober och den stora walk-in closet till lite mer annat. Men förstår naturligtvis hur du menar.

Vad menar du för ändar?

Karrock
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Alla sovrum har garderober.

Man kan ha de mer privata i master bedrooms garderober och den stora walk-in closet till lite mer annat. Men förstår naturligtvis hur du menar.

Vad menar du för ändar?
Skrev fel. Menade vuxensovrum och genomgångsgarderob.

Ändar som i "benen" på H:et

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.