En lös platta kostar runt 1300:- men då är det bättre effekt på de plattorna och man har möjlighet att fixa lite bättre vindskydd. Om man nu lyckas att få till det med prisgarantin så känns faktiskt E310 väldigt prisvärd. 5000:- i mellan är trots allt ganska mycket mindre än 8000:- i mellan. Lyckas man inte med det så blir det nog en E330. Nu måste bara sambon övertalas också 😃

Väldigt nöjd med min Spirit så långt, ImageUploadedByByggahus.se1374908042.350429.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kör klotgrill.
Hur jäkla bra som helst

Kanske ska berätta vad det blev 😃 Jag fick igenom prisgarantin på en Genesis E310 så jag fick den för 7000:- vilket med avdraget för min gamla grill gjorde att jag fick ge 5000:- i mellan. Känns som ett bra köp. Har tyvärr inte hunnit provgrilla idag då vi var bortbjudna på lite kolgrillning 😃

Har dock monterat den och den känns ju grymt gedigen. Perfekt passform på alla delar. Återkommer när jag har grillat på den imorgon.

• Gilla
ullberg
  • Laddar…
estwing skrev:
Kör klotgrill.
Hur jäkla bra som helst
Kan nog bli en sådan också i framtiden 😃 Gasolgrill är perfekt till vardagsgrillning vilket vi gör ofta. Kolgrillning vore kul på helgerna när man har lite mera tid 😃

niklasn skrev:
Väldigt nöjd med min Spirit så långt, [bild]
Ser ut som en trevlig grillplats. Min är lite svårfotad men den är också rätt nice med utsikt över poolen.

Nu har jag grillat några gånger på den och även inspirerat grannen att köpa en likadan 😃 Måste säga att jag är sjukt nöjd. Vilken skillnad mot min gamla. Här kan man verkligen reglera värmen med rattarna. På min förra fick man i stort sett alltid köra för fullt. Sedan tycker jag att denna upplevs som varmare även fast termometern säger att det är lika varmt. Antar att det beror på bättre isolering i denna samt att den gamla kanske hade glädjemätare eller själva placeringen av termometern. Nöjd är jag iaf och maten har blivit klockren. I helgen blir det långgrillning med Pulled pork för första gången.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.