Hej på er!
Har sågat till lite mdf och klätt med skumgummi o tyg för att tillverka en egen sänggavel/vrå(?) till dottern som består av enskilda väggpaneler. De ska sättas upp enligt bild.
Hur tror ni är lättast att få de monterade så att de sitter fast på väggen?
Jag har sågat till ett par franska lister av plywood men det kanske är överkurs och lite pill att få helt rakt men jag tenderar också att övertänka saker och ting 😂 Tips mottages gärna

• Blommiga väggpaneler klädda i tyg bildar en sänggavel ovanför en vitbäddad säng i ett barnrum med rosa väggar och vita gardiner.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
G GabbesCongas skrev:
Hej på er!
Har sågat till lite mdf och klätt med skumgummi o tyg för att tillverka en egen sänggavel/vrå(?) till dottern som består av enskilda väggpaneler. De ska sättas upp enligt bild.
Hur tror ni är lättast att få de monterade så att de sitter fast på väggen?
Jag har sågat till ett par franska lister av plywood men det kanske är överkurs och lite pill att få helt rakt men jag tenderar också att övertänka saker och ting 😂 Tips mottages gärna
Kul idé !
Ett sätt att hänga upp dom är att såga till plywood i 45 graders vinkel och sedan fästa motsvarande bit på baksidan av det du vill hänga upp så dom kan "haka" i varandra.
Två plywoodbitar skurna i 45 graders vinkel som kan haka i varandra, monterade på en vägg för upphängning. Det kommer dock bygga tjockleken på plywoodet/virket så dom hamnar ju ngn cm ut...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.