Hej!

Vi söker efter en lösning gällande garderobsvägg i hall. Vi tänkte oss en PAX-stomme från Ikea med vanliga dörrar.
Bredd 235 cm, höjd 234 cm. Därmed är vi begränsade till den stommen som är 201 cm, då den högre kräver 236 cm. Tänker oss två st 100 cm bredd.
Tre frågor:
- Någon som har en lösning på överskåp eller liknande för att nyttja de 33 cm som blir över.
- Alt förslag på hur man på ngt snyggt sätt kan bygga in stommarna?
- Alternativt om man på något sätt kan "kapa" stommen på 236 cm och knö in den?

Mvh Jonna
 
Kapa av några cm i nederkant bara men du behöver också montera den stående, annars går den inte att resa
 
  • Gilla
windestal och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.