Köpte en 1*36 W armatur av liknande utseende för ett par veckor sedan (armaturbotten av racklig tunn plast, grå plastclips håller kåpan, och en vit montageplåt inuti).
Kommer ej ihåg nu var jag köpte den (Kan ha varit Rusta? ,, dessa armaturer verkar dyka upp lite överallt till "extrapris" just nu...) men lysröret (Kallvitt, smalt) ingick och det hela kostade väl en sisådär 170:- . Jag har tänkt ha den till växtbelysning, och det blev oerhört mycket ljus från de 36 watten !!! Dessutom tändes den blixtsnabbt (Elektroniskt driftdon, ingen drossel, Ingen glimtändare). Summa intryck: Lite Racklig men ohyggligt mycket ljus för pengarna...
...så mycket ljus att jag nu reviderar mina planer för ny belysning i garaget, Hade tänkt mig 5 st 2*36W armaturer, men inser nu att det blir overkill..