Min innervägg i garaget har fått sig en rejäl knuff. Skulle man bara kunna från baksifan på något sätt slå tillbaka väggen eller sätta bläck/järn och spänna? Men vad kan fastna i denna vägg. Det ska ju helt inte igenom väggen i heller.
Fattar att det bara är att byta ut. Men skulle min idé gå?
Fattar att det bara är att byta ut. Men skulle min idé gå?
Utifrån de två första bilderna borde det gå att hålla en plankstump mot skadan och slå på den för att få tillbaks vägen till ursprungsläget. Den sista bilden ser mer bekymmersam ut att kunna åtgärda på ett enkelt sätt.
Utifrån bilderna så är det svårt att bedöma skadan och hur åtgärda på ett enkelt sätt.
Utifrån bilderna så är det svårt att bedöma skadan och hur åtgärda på ett enkelt sätt.
Bild ett och två är samma vägg fast bak och framtida. Jag hamra lite på väggen och den åkte in lite. Sen jag jag satt wn regel på tvären så jag kanske kunde trycka mer på utbukningen, de gick ej. Jag har nog inte den kraften som behövs.L L A Axelsson skrev:Utifrån de två första bilderna borde det gå att hålla en plankstump mot skadan och slå på den för att få tillbaks vägen till ursprungsläget. Den sista bilden ser mer bekymmersam ut att kunna åtgärda på ett enkelt sätt.
Skall det tryckas så finns det en rad redskap att använda, som vevdomkraft, bildomkraft, portoPower,fällriktare, dessa kan förlängas med en regel exempelvis 45*95.A Anemon86 skrev:
Klicka här för att svara