Hej,
Hade lite för bråttom då jag tänkte att dessa nog blir bra med utanpåliggande montage.
Vad tror ni går det att trolla så det blir infällt stället?
Kan man fräsa ur med dosfräsen och slöjda bort röranslutningar på apparatdosor och passa in?
Mvh
Fredrik