O
Lite OT men GBG verkar ha nån halvbökig transportsäkring.... Som inte IFÖ har...
Men jag gillar signen...

Update:
Jag pratade lite kort med kundtjänsten tidigare och hon jag pratade med sa att det kanske kunde gå på garantin (dvs på själva arbetet de utförde förut) att åtgärda detta. De skulle återkomma, men har inte gjort det än.

Men om de går med på att ta jobbet på garanti så är det ändå inte säkert att jag går med på det. Jag kan ju rimligtvis inte räkna med att de då bjuder på kostnaden för en eventuell ny flottörventil, och om de tar sitt vanliga påslag så är det nog helt enkelt inte värt kostnaden tror jag... Jag tror helt enkelt inte att jag kommer behålla denna toastol länge nog för att motivera det.

Redigerat:
Finns oftast ingen anledning att byta flottörventil, du ska ha en sån här: http://www.vvsobadrum.se/badrum/toa...ido/ido-packningssats-for-flottorventil-60359 om det inte bara räcker att göra rent membranet.
Lossa de fyra skruvarna och lyft av överdelen med flottör. Ta bort membranet under och gör rent.
Om det behövs kan du lossa flottören när du fått ut den, så slipper du tappa ner käglan och dess gummitätning i behållaren.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.