S Signator #1 Medlem · 13 inlägg 23 nov 2024 10:52 Signator Medlem 13 inlägg 23 nov 2024 10:52 #1 Hej! Har en gammal termostat till golvvärme på ett badrum, som slår av när jag höjer värmen (>2). Vad tänker ni och någon som vet hur denna gamla termostat kan öppnas/lossas? Mvh., Kasper Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #badrum #termostat
Hej! Har en gammal termostat till golvvärme på ett badrum, som slår av när jag höjer värmen (>2). Vad tänker ni och någon som vet hur denna gamla termostat kan öppnas/lossas? Mvh., Kasper
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 26 006 inlägg 23 nov 2024 12:09 Demmpa Husägare Kalmar 26 006 inlägg 23 nov 2024 12:09 #2 Dra ratten rakt ut, under ratten sitter en skruv.