Det finns en gammal telefonjack kvar i min lägenhet. Jag funderar om jag ska spackla över telefonjacket och sedan måla på det.
Men är det okej att göra så eller blir det någon konsekvens om man gör så?
Uppskattar all råd från er som vet om det eller har erfarenhet.
Men är det okej att göra så eller blir det någon konsekvens om man gör så?
Uppskattar all råd från er som vet om det eller har erfarenhet.
Uhhhh...det gör ont i hela kroppen!!
Ta bort uttaget, gör färdigt måleriarbetena (utan att få en massa färg och spackel i dosan), sätt sedan ett täcklock!
Ta bort uttaget, gör färdigt måleriarbetena (utan att få en massa färg och spackel i dosan), sätt sedan ett täcklock!
Är nyfiken, låter man kablarna hänga kvar fritt inuti?
Klicka här för att svara

