5 872 läst ·
18 svar
6k läst
18 svar
galet eller värt besväret?
Problemet med blästring verkar vara att man får en yta där de hårdare delarna av träet blir kvar och de mjukare försvinner. Går väl iofs att fixa genom att gå efter med vanlig slip.
Borsten verkar intressant, den hade ju också polerrullar för att få en jämnare yta. Ska kolla med min lokala uthyrare om han har en sån.
Borsten verkar intressant, den hade ju också polerrullar för att få en jämnare yta. Ska kolla med min lokala uthyrare om han har en sån.
Klicka här för att svara
