hejsan! har lite funderingar angående min pappas elförbrukning.
jag förstår mig inte helt på deras räkningar men när jag pratade med honom nu på telefon så har deras hushåll dragit under en 56 dagarsperiod 3044kw/h.
senare fick dom en faktura där hushållet under en 7-dagars period dragit 3022kw/h.

under 7 juli tom 15 augusti hade dom 2065kwh

I april fick dom en beräknad årsförbrukning på 30 000kw/h men denna beräknade förbrukning ändrades efter april till 57 000kw/h.

detta verkar ju vara major knas!

kan nån förbrukare typ vattenberedaren ställa till med nåt sånt här fetproblem. eller kan elmätaren vara pajj på något sätt och leva sitt eget liv?

vore underbart om nån har nån idé.

har säkert uttryckt mig lite luddigt får se om någon förstår.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.