1 503 121 läst ·
15 397 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Tack! Har gjort det!! 👍J JSE skrev:
Tips här!yonna skrev:
Nåt jäklars värdelöst är det efter senaste uppdateringen (neddateringen).K Kakelugnen566 skrev:Upptäckt en ny grej, brukar ha ljudet av på nätterna och nyss tänkte jag sätta på ljudet igen. Men när jag skulle svepa ner uppifrån så gick det inte..?? 🤔🤔
Tänkte försöka att stänga av telefonen innan jag skickade, men då kom den där Gemini med mikrofon...ska man prata med sin telefon om vad man vill göra???? Men vad är detta??
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 157 inlägg
Min Samsung suger batteri i hög takt efter uppgraderingen, och laddningen går 2-3 ggr långsammare. Det är "System UI" som ligger i topp. Får inte bukt med detta.
Gick på grund i kväll.
Åkte fram mot den lilla bron för att kolla om vi kom under, men de stod genomfart förbjuden, girade från den åt höger, plötsligt tog det stopp det med ett litet dunk, känndes som en stock, och vi fastnade typ mitt under skrovet, motorn tog inte i, la i backen och vi gled av.
Kollade in telefonen noggrannare och ser ett +, gissar att det var det vi körde på.
GHHHAAAA på mitt själv som inte höll koll.
Åkte fram mot den lilla bron för att kolla om vi kom under, men de stod genomfart förbjuden, girade från den åt höger, plötsligt tog det stopp det med ett litet dunk, känndes som en stock, och vi fastnade typ mitt under skrovet, motorn tog inte i, la i backen och vi gled av.
Kollade in telefonen noggrannare och ser ett +, gissar att det var det vi körde på.
GHHHAAAA på mitt själv som inte höll koll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder