1 245 751 läst · 12 636 svar
1246k läst
12,6k svar
GAAAAHHHH!!!
Rörmokaren hos oss rekommenderar inte lin och pasta till plastkopplingar på grund av att linet sväller.mexitegel skrev:
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 390 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 390 inlägg
Jag körde bara 1 lager på alla gänger ungefär. Gick trögt att skruva på så kändes rätt.MathiasS skrev:
Tidigare år hade jag för mycket så kopplingen sprack, men den var gammal och nog lite skör också. Så jag vågar inte ta för mycket..
Redigerat:

Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 2 776 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 2 776 inlägg
Gaaaaaaahhhhhh
Jag HATAR blister, personen som uppfann det måste ha haft ståltummar. De flesta läkemedel behöver inte förpackas enskilt och det måste gå åt mer resurser till blister än att bara lägga tabletter i en burk 🤬🤬🤬
Jag HATAR blister, personen som uppfann det måste ha haft ståltummar. De flesta läkemedel behöver inte förpackas enskilt och det måste gå åt mer resurser till blister än att bara lägga tabletter i en burk 🤬🤬🤬

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blister har fördelar, tex är det lätt att ta med en karta om man är bortrest en vecka.

tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 693 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 693 inlägg

Satsuki
Trädgårdsfixare
· Skåne
· 2 776 inlägg
Satsuki
Trädgårdsfixare
- Skåne
- 2 776 inlägg
Absolut, och vissa tabletter kan vara känsliga för ljus eller syre, eller fukt. Men de flesta läkemedel kan utan problem förpackas antingen i burk eller blister och finns tillgängliga i båda former. Men blister är ändå ett otyg och kräver ståltummartommib skrev:
….men 8 varv på en sådan är ”ingenting”. Gör rätt så funkar det!F Fideliox skrev: