1 658 241 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Det går bra med hår också kan jag meddela.Kretikos skrev:
Den stora risken är väl att man luktar som en enhörningstoalett när man är klar dock, men är man inte så bekymrad över den saken så är det bara att köra på.
Och jo, iofs kan man kanske få lite bassning för att man tvättat sig med det där specialkladdet någon fått tips om från frisören och som har högre kilopris än vad verktygen man har i verkstaden, men det är ju en annan femma..
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 176 inlägg
De fick ju plats. Alltså hamnade de där. Disposofobi kallas det.MathiasS skrev:
Jag har en skrivbordslåda fylld till bredden med troligtvis trasiga pennor (men de kanske fungerar vem vet?), köksskåp fylld till bredden med plastbyttor som inte passar de lock som är staplade vid sidan om. I källarförrådet finns 5 flyttkartonger med (dam-)skor som kan lagas eller är otrendiga. Klädkammaren är till 97% fylld med kläder som inte används. Av de 3% återstående är 1% är mina och används till 100%.
Det finns samtidigt inga verktyg i verkstaden som är onödiga. Sådetså! 😉
Redigerat:
Verkligheten skulle vara behagligare, rimligare och på alla sätt bättre om din tes vore sann. Men, då och då skriker jag rakt ut och frågar vad alla jävla flaskor gör mitt i duschen, och om någon är på bra humör just då så tycker de att det är kul att berätta vad alla flaskor faktiskt är bra för. Det går tydligen att redogöra för även om jag förträngt informationen för länge sedan.Johan Gunverth skrev:
De fick ju plats. Alltså hamnade de där. Disposofobi kallas det.
Jag har en skrivbordslåda fylld till bredden med troligtvis trasiga pennor (men de kanske fungerar vem vet?), köksskåp fylld till bredden med plastbyttor som inte passar de lock som är staplade vid sidan om. I källarförrådet finns 5 flyttkartonger med (dam-)skor som kan lagas eller är otrendiga. Klädkammaren är till 97% fylld med kläder som inte används. Av de 3% återstående är 1% är mina och används till 100%.
Det finns samtidigt inga verktyg i verkstaden som är onödiga. Sådetså! 😉
Om det blir en väldigt lång utläggning så kan man ju alltid passa på att rensa vattenlåset på all gucka de 27 flaskorna producerar i fin harmoni med låååånga hårstrån medan man lyssnar.MathiasS skrev:
Verkligheten skulle vara behagligare, rimligare och på alla sätt bättre om din tes vore sann. Men, då och då skriker jag rakt ut och frågar vad alla jävla flaskor gör mitt i duschen, och om någon är på bra humör just då så tycker de att det är kul att berätta vad alla flaskor faktiskt är bra för. Det går tydligen att redogöra för även om jag förträngt informationen för länge sedan.
Ingen dum ide, men "liten korg" blir nog en normalstor vedkorg då...yonna skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 176 inlägg
Grattis i efterskott 😀Maria T skrev: