1 657 561 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag kan visa kvitto på inköpet och foto på förvaringsplatsen och video på att säckarna blivit solid betong..vad mer behöver du?🤔Rejäl skrev:
Jag tar på mig ansvaret, jag borde vetat bättre än att förvara betong utomhus i säck med hög luftfuktighet så ingen skugga på leverantören, jag trodde dock att plasten i säcken var tätare än den var 🤓
Jag är inte Skatteverket😉D Dilato skrev:
Amatör äntligen ett erkännande😂D Dilato skrev:
Å andra sidan fungerar produkten perfekt i "dry concrete" projekt (vilket var anledningen till att jag köpte cementen överhuvudtaget).Rejäl skrev:
Mitt garagegolv och lite andra ytor blev bättre än förväntat och arbetsinsatsen minimal.
Så trots "förlusten" av några säckar (som ändå kan nyttjas som dom stenar dom numera är) så är jag mer än nöjd med just denna byggmax produkt..
Vilket på inget vis motsäger att andra produkter därifrån kan vara skräp.🤓
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Jag kan smyga in ett litet Byggmax-relaterat mini-gaaahhhhh...
Var där i lördags och köpte lite smått&gott VVS och ventilationsrör..
Såg att de hade skaffat självscanningskassor, vilket borde gå hand i hand med det sämsta med stället, nämligen den låga bemanningen som gör att kassan ofta är tom när den anställda är ute och myser runt i trucken eller mäter nån liten brädbit som nån vill köpa...
Kassapersonalen fanns ingenstans, så jag började glatt scanna... Upptäckte snart att ett av avloppsrörens streckkod var alldeles utsmetad och inte gick att läsa av, men det gick efter lite krångel att söka fram manuellt... Döm om min förvåning när betalningsslösningen inte fungerade...
Gjorde om allt i den andra självscanningsapparaten, samma resultat..
Slutade med att jag stod i (den nu framväxta) kön i kassan och väntade likförbannat... Gaaaahh.
Var där i lördags och köpte lite smått&gott VVS och ventilationsrör..
Såg att de hade skaffat självscanningskassor, vilket borde gå hand i hand med det sämsta med stället, nämligen den låga bemanningen som gör att kassan ofta är tom när den anställda är ute och myser runt i trucken eller mäter nån liten brädbit som nån vill köpa...
Kassapersonalen fanns ingenstans, så jag började glatt scanna... Upptäckte snart att ett av avloppsrörens streckkod var alldeles utsmetad och inte gick att läsa av, men det gick efter lite krångel att söka fram manuellt... Döm om min förvåning när betalningsslösningen inte fungerade...
Gjorde om allt i den andra självscanningsapparaten, samma resultat..
Slutade med att jag stod i (den nu framväxta) kön i kassan och väntade likförbannat... Gaaaahh.
Redigerat: