P
mexitegel mexitegel skrev:
Nja, det handlade mer om att byggmax ligger närmare, för det var inte billigare. Men den här skiten ska de faktiskt få tillbaka.
Kommer ta dig halva dagen för att dom ska göra ett återköp😢

Jag tar med en termos kaffe - inga problem!

• Haha
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Så länge den inte legat ute i regnet.
Jag har 5-6 säckar som bara legat ute under tak som förvandlas från pulver till sten på ett halvår eller något mer, men känner inte att det är specifikt för byggmax produkt.

P
D Dilato skrev:
Jag har 5-6 säckar som bara legat ute under tak som förvandlas från pulver till sten på ett halvår eller något mer, men känner inte att det är specifikt för byggmax produkt.
Källa på det😂

• Haha
dilemma och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Källa på det😂
Jag kan visa kvitto på inköpet och foto på förvaringsplatsen och video på att säckarna blivit solid betong..vad mer behöver du?🤔

Jag tar på mig ansvaret, jag borde vetat bättre än att förvara betong utomhus i säck med hög luftfuktighet så ingen skugga på leverantören, jag trodde dock att plasten i säcken var tätare än den var 🤓

P
D Dilato skrev:
men känner inte att det är specifikt för byggmax produkt.
Källa på detta!

P
D Dilato skrev:
Jag kan visa kvitto på inköpet och foto på förvaringsplatsen och video på att säckarna blivit solid betong..vad mer behöver du?🤔
Jag är inte Skatteverket😉
D Dilato skrev:
Jag tar på mig ansvaret, jag borde vetat bättre än att förvara betong utomhus i säck med hög luftfuktighet så ingen skugga på leverantören, jag trodde dock att plasten i säcken var tätare än den var 🤓
Amatör äntligen ett erkännande😂

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Jag är inte Skatteverket😉

Amatör äntligen ett erkännande😂
Å andra sidan fungerar produkten perfekt i "dry concrete" projekt (vilket var anledningen till att jag köpte cementen överhuvudtaget).

Mitt garagegolv och lite andra ytor blev bättre än förväntat och arbetsinsatsen minimal.

Så trots "förlusten" av några säckar (som ändå kan nyttjas som dom stenar dom numera är) så är jag mer än nöjd med just denna byggmax produkt..

Vilket på inget vis motsäger att andra produkter därifrån kan vara skräp.🤓

P
Byggmax=snåla amatörer
Weber, Finja, Combimix=goa glada fredags öl drickande fullblodsproffs😉

• Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Bra. Ingår hantverkare och småbarnsmammor i den vokabulären?
Är de frå krim, är de Tattare. Enlelt. 😄

Jag kan smyga in ett litet Byggmax-relaterat mini-gaaahhhhh...

Var där i lördags och köpte lite smått&gott VVS och ventilationsrör..

Såg att de hade skaffat självscanningskassor, vilket borde gå hand i hand med det sämsta med stället, nämligen den låga bemanningen som gör att kassan ofta är tom när den anställda är ute och myser runt i trucken eller mäter nån liten brädbit som nån vill köpa...

Kassapersonalen fanns ingenstans, så jag började glatt scanna... Upptäckte snart att ett av avloppsrörens streckkod var alldeles utsmetad och inte gick att läsa av, men det gick efter lite krångel att söka fram manuellt... Döm om min förvåning när betalningsslösningen inte fungerade...
Gjorde om allt i den andra självscanningsapparaten, samma resultat..

Slutade med att jag stod i (den nu framväxta) kön i kassan och väntade likförbannat... Gaaaahh.

Redigerat:
  • Haha
  • Ledsen
  • Wow
AndersPS och 4 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Källa på detta!
GAAAAAH. Var det inte du som gnällde över att alla skulle ha källor på allt som skrevs??? Nu har du kommit dit också 🙄

• Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
P
R roli skrev:
GAAAAAH. Var det inte du som gnällde över att alla skulle ha källor på allt som skrevs??? Nu har du kommit dit också 🙄
Man blir som man umgås😂

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Man blir som man umgås😂
Gaaah, för dålig ursäkt.

Rejäl skrev:
Man blir som man umgås😂
Källa på det?

• Haha
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.