mexitegel mexitegel skrev:
Hesssa kallkvöck is da shit.
Om man vill ha en varm kvöck, dåra?

• Haha
[SKPG]Zamora och 3 till
  • Laddar…
Då får man värma den 😀

• Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Går det att köpa bättre produkter, utan att bli ruinerad? Eller måste man ta in från typ Tyskland?

P
Herregud vad autocorrect inte funkade igår 🙈.

Men iallafall är det riktigt besvärligt så finns ju teknisk saltsyra att tillgå. Var bara försiktig.

[länk]
Du menar fredagsölen ihop med skrivandet😂

• Haha
cpalm och 3 till
  • Laddar…
Kan ju inte ens skylla på det 😂

• Ledsen
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
T Tamak skrev:
Gaaaahhh....när man tror man e 20 år och känner sig som en 20 åring och minnsan ska visa sonen man fortfarande är lika tuff på hockey som innan jag avslutade karriären🤕 tji fick man😂 iof så är sonen påväg upp en division högre än vad jag någånsin kom....
Låter som när jag som frisk och kaxig 20åring skulle åka ifrån min morfar 75år på skidor. Hahahahahahaha så jävla naiv man kunde vara.
/W

• Älska
  • Gilla
kashieda och 5 till
  • Laddar…
Jag hoppas kunna få sätta på en sån här på min jacka när jag är där.

Märke med texten "70+ Ski Club" på en jacka.

• Gilla
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
För egen del är det främst för att hålla koll på vilket tempo jag springer eller cyklar i.
Jag har alldeles för lätt att hamna i ett långsammare tempo än jag tänkt.
Jag hoppas kunna få sätta på en sån här på min jacka när jag är där.

[bild]
Varför då, det går ju flyg söderöver fortfarande. Där finns garanterat ingen snö.😇
/B

engs
GAAAAHHHH!!!
Brynte vitlök i olivolja och smör, samt örtkryddor. För att steka potatisen på grillen i det smaksatta oljesmöret + spara lite för att hälla på efteråt. Silade av vitlöken och örtkryddorna, med oljesmöret rätt ner i vasken....
Dags för en alzheimers-kontroll?

• Haha
  • Ledsen
cpalm och 6 till
  • Laddar…
Gaah för mig.

Har påbörjat sista arbetet i tvättstugan och ska då bygga in lite rör och gv-centraler. För att kunna göra detta demonterar jag diskho och kran som sitterpå kopplingarna i bild. Drar på hattarna men märker då att den kromade delen under locken snurrar......Det kändes inte rätt.

Kopplingen är alltså en FMM väggbricka på väggen, en FMM vinkel och sedan en FMM övergång till R10. Den kromade delen har alltså ett 10mm rör i ena änden och en gänga i andra, där locket sitter. Denna sitter då med en klämmkoppling i vinkeln.

Nu gick det plötsligt att snurra på den del som borde vara klämd, dvs den kunde lika gärna ha flugit loss. Detta har jag ju monterat själv för 5-6 år sedan kanske men jag har uppenbarligen gjort en dundertabbe vid montaget av dessa kopplingar. Även den till vänster gick att dra åt lite till rätt enkelt.

Jag får trösta mig med att 1. det gick ju bra och 2. det är första gången på 20 år och all utbytt vvs som något blivit fel.

Två kromade FMM väggbrickor med rörgenomföring på vit vägg, vid monteringsarbete i tvättstuga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
AndersPS
  • Laddar…
GAAAAHHHH!
Dörruppslag på en bakdörr. J##la tattare som inte kan hålla ordning på sina egna bildörrar.
Ska man behöva hänga ut fendrar när man parkerar på en allmän parkering, gaaaahhhhh!

• Ledsen
Maria T och 11 till
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
J##la tattare
Hur vet du det?

Det vet jag inte, men jag jag vet att jag kan väldigt många fler och ännu fulare och nedsättande ord om såna som begår ett brott genom att smita ifrån en parkeringsskada.

• Gilla
  • Älska
Maria T och 8 till
  • Laddar…
Inte fasen hjälper det ju att parkera längst bort på en ensam ruta heller, för det slår aldrig fel att det ändå är något stolpskott med tvångssyndrom som måste parkera precis bredvid.

• Gilla
  • Arg
AndersPS och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.