1 504 202 läst ·
15 412 svar
1504k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Västra Götaland
· 2 497 inlägg
Gaahh.
Jag väntar leverans via DHL.
Jag väntar leverans via DHL.
Parkerade precis i Hässleholm. Hantverkaregatan. Stor 2:a på huset vid sidan. Startade Parkster på "Hantverkaregatan 2-6". Men det var tydligen husets parkering och inte gatans, som Easypark hade... Kostade 600 kr att få reda på! Gaahh. Men Parkster krediterade avgiften på 120 kr trots att det var helt mitt fel. Så blev lite billigare.
Note to myself:Always check area code.
//Ulf
Note to myself:Always check area code.
//Ulf
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 301 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 301 inlägg
Jo men då var det över flera dagar. Man kan bara få en per dag om bilen inte flyttasB bakterie skrev:
Detta under under knappt 7 timmar
Lagen säger max en per kalenderdygn och minst 6 timmar mellan.
Så du kan få en 21:00 och sen en 03:00
Kan tänka mig att dom har gjort upp mellan sig att "jag kollar 18:00 så kan du ta lite efter 00:00"
Snabbaste betalningspåminnelsen någonsin !!
La in alla räkningar före lön, ändrade datumet utan att tänka riktigt, på alla till 31a då jag inte hade pengar nog på kontot innan lön.
En av de skulle tydligen betalas senast 30e, i morse fick jag meddelande att den var obetald.
La in alla räkningar före lön, ändrade datumet utan att tänka riktigt, på alla till 31a då jag inte hade pengar nog på kontot innan lön.
En av de skulle tydligen betalas senast 30e, i morse fick jag meddelande att den var obetald.
Gaaaahhh....när man tror man e 20 år och känner sig som en 20 åring och minnsan ska visa sonen man fortfarande är lika tuff på hockey som innan jag avslutade karriären🤕 tji fick man😂 iof så är sonen påväg upp en division högre än vad jag någånsin kom....
Allvetare
· Västra götaland
· 10 423 inlägg
Behöver väl inte nödvändigtvis vara du, men det känns som man stött på typen på allmänhetens åkning några gånger.... 😉T Tamak skrev:
Klorin brukar neutralisera bläck.Anne-lie70 skrev:
Trippel-Gaaaahhh!!!! (Och ett rop på hjälp, hur gör man för att få bort eländet???)
1:
Kulspetspenna som läckt i arbetsbyxans högra benficka under arbetsdagen utan att jag märkt det 😱.... Usel penna, gaahh!
2:
Inte bara byxorna (vilket väl bara slutat i en axelryckning o ett litet gaahh) utan i bilen på väg hem från jobbet, GAAAAHHHH!!!
3:
Och mera Gaaaahhhh när man får höra att inte f-n täcks det av nån försäkring på jobbet heller.... [bild]
Varför är alla kalkbortagare typ kalkosan så svaga numera. Händer ju inget när man applicerar.