Gaahh.

Jag väntar leverans via DHL.

• Älska
  • Gilla
Alfons3301 och 1 till
  • Laddar…
Parkerade precis i Hässleholm. Hantverkaregatan. Stor 2:a på huset vid sidan. Startade Parkster på "Hantverkaregatan 2-6". Men det var tydligen husets parkering och inte gatans, som Easypark hade... Kostade 600 kr att få reda på! Gaahh. Men Parkster krediterade avgiften på 120 kr trots att det var helt mitt fel. Så blev lite billigare.

Note to myself:Always check area code.

//Ulf

P
B bakterie skrev:
Två stycken? Amatör. Jag maxade en gång med fem böter för samma felparkering, vilket är max vad de får ge. (Jag har hört att det är bra att komma ihåg var man ställde bilen.) Ett retroaktivt GAAAAHH för minnet av händelsen.
Jo men då var det över flera dagar. Man kan bara få en per dag om bilen inte flyttas
Detta under under knappt 7 timmar
Lagen säger max en per kalenderdygn och minst 6 timmar mellan.
Så du kan få en 21:00 och sen en 03:00
Kan tänka mig att dom har gjort upp mellan sig att "jag kollar 18:00 så kan du ta lite efter 00:00"

• Arg
karlmb
  • Laddar…
Snabbaste betalningspåminnelsen någonsin !!
La in alla räkningar före lön, ändrade datumet utan att tänka riktigt, på alla till 31a då jag inte hade pengar nog på kontot innan lön.
En av de skulle tydligen betalas senast 30e, i morse fick jag meddelande att den var obetald.

RoTe
Anne-lie70 Anne-lie70 skrev:
Nä ingen leasing men såpass ny att det fortfarande är lån på den 😢
Kolla med nån firma som gör rekond, dom brukar veta alla trix

• Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
T
Gaaaahhh....när man tror man e 20 år och känner sig som en 20 åring och minnsan ska visa sonen man fortfarande är lika tuff på hockey som innan jag avslutade karriären🤕 tji fick man😂 iof så är sonen påväg upp en division högre än vad jag någånsin kom....

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
T Tamak skrev:
Gaaaahhh....när man tror man e 20 år och känner sig som en 20 åring och minnsan ska visa sonen man fortfarande är lika tuff på hockey som innan jag avslutade karriären🤕 tji fick man😂 iof så är sonen påväg upp en division högre än vad jag någånsin kom....
Behöver väl inte nödvändigtvis vara du, men det känns som man stött på typen på allmänhetens åkning några gånger.... 😉

• Haha
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
T
Njaä😂 jag är fortfarande bättre än dom flesta iaf😀 tror jag🤔
Har hunnit spela på elit nivå en kort stund innan skador satte stopp😞

Edit: kanske inte riktit elit nivå heller men finlandsserien i finland😀

Trippel-Gaaaahhh!!!! (Och ett rop på hjälp, hur gör man för att få bort eländet???)

1:
Kulspetspenna som läckt i arbetsbyxans högra benficka under arbetsdagen utan att jag märkt det 😱.... Usel penna, gaahh!
2:
Inte bara byxorna (vilket väl bara slutat i en axelryckning o ett litet gaahh) utan i bilen på väg hem från jobbet, GAAAAHHHH!!!
3:
Och mera Gaaaahhhh när man får höra att inte f-n täcks det av nån försäkring på jobbet heller.... [bild]
Klorin brukar neutralisera bläck.

T tracker skrev:
Klorin brukar neutralisera bläck.
Vet inte vilket som är värst, blå fläck eller klorinblekt grå... 🤔

AXS
Vet inte vilket som är värst, blå fläck eller klorinblekt grå... 🤔
Sprit löser bläck bra. Dutta och inte gnugga.
Är det lite kvar sen kanske du kan tvätta med klädseltvätt.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
T Tamak skrev:
Edit: kanske inte riktit elit nivå heller men finlandsserien i finland😀
Finns den någon ananstans än i Finland? 🤔

• Haha
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
T
mexitegel mexitegel skrev:
Finns den någon ananstans än i Finland? 🤔
I vissa trådar på forumet jag läst så måste man vara extra tydlig har jag märkt, finns personer som försöker svänga och vända på allt😂 gaaahh fö dessa

• Haha
  • Gilla
bygg_katt och 4 till
  • Laddar…
Varför är alla kalkbortagare typ kalkosan så svaga numera. Händer ju inget när man applicerar.

Hesssa kallkvöck is da shit.

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.