1 654 924 läst ·
17 709 svar
1655k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaaahhhh för folk som inte svarar på frågor 😚 Väntade inte in Svarta fredagen då den tillkommit nått som heter svarta November och detta var ett ok pris kände jag. Återstår att se nästa veckas pris om jag gjorde bort mig (16/11 9.990kr 44% rabatt)S sinuslinus skrev:
https://www.tretti.se/vitvaror/diskmaskin/underbyggd-diskmaskin/product/siemens-sn15zc80cs/
Gaaaaahhh!
Känner ni igen känslan när det luktar häst i vardagsrummet, runt kaminen/trappen ner till källaren?
Inte?
Gick runt och luktade och funderade om det låg några hästkläder i nån väska som inte var riktigt stängd utan att hitta något avvikande alls.
När jag strax efter går ner i tvättstugan för att göra rent kattlådorna möts jag av hängande hästtäcke, som inte såg ut vara hängt tork efter tvätt utan bara tork...
Happy wife happy life! 🙄
/Hästallergikern
Känner ni igen känslan när det luktar häst i vardagsrummet, runt kaminen/trappen ner till källaren?
Inte?
Gick runt och luktade och funderade om det låg några hästkläder i nån väska som inte var riktigt stängd utan att hitta något avvikande alls.
När jag strax efter går ner i tvättstugan för att göra rent kattlådorna möts jag av hängande hästtäcke, som inte såg ut vara hängt tork efter tvätt utan bara tork...
Happy wife happy life! 🙄
/Hästallergikern
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 512 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 512 inlägg
Altium i ett nötskal! 😉13th Marine skrev:
Jag har precis bytt jobb och ska sätta mig in i cadence verktyg istället, till viss del bättre men i mångt och mycket sämre.. Tror jag.
Gaaahhhh - motorsågen sågade mig i vänstra knäet! Vackert brett vågrätt skär med lätt touch i knäskålen. Läkaren, som ännu råkade vara kvar på lokala HC:n kvart i 1600 kommenterade "du visste väl att man med bra kedja nog också kan kapa av det helt och hållet..." 🙈.
Blev syjobb för honom och antibiotika och rakt ben för mig.
Nej, ingen bild! Vad hände? - vet inte, sågade ved av några stammar, måste ha slintat med foten eller vinglat till.
Nej, ingen bild! Vad hände? - vet inte, sågade ved av några stammar, måste ha slintat med foten eller vinglat till.
Sågbyxan!?BengtH skrev:
Gaaahhhh - motorsågen sågade mig i vänstra knäet! Vackert brett vågrätt skär med lätt touch i knäskålen. Läkaren, som ännu råkade vara kvar på lokala HC:n kvart i 1600 kommenterade "du visste väl att man med bra kedja nog också kan kapa av det helt och hållet..." 🙈.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 632 inlägg
Jag började min bana med PADS 9.2 (tror jag) och har kört altium de senaste fem åren.S swirve skrev:
Kan summera det med att programmen har sina fördelar, altium är modernare med allt lullull runtomkring, Pads hade bättre fokus på själva jobbet, upplevde det som att pads gör det jag vill, altium gör som det vill.
Det enda cadence jag jobbat i var för att rita och simulera kisel, men det var på högskolan för några år sedan.