1 661 394 läst ·
17 806 svar
1661k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 216 inlägg
Gaaahhh!K Kirre2 skrev:
@Marlen Eskilsson får man banna uppenbart sjuka individer från sin tråd? Jag lovar att bara köpa Zoegas i ett år i så fall.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Nästa gång ta ett ark hushållspapper och dela de två lagren, använd ena. Funkar fintL Låset skrev:GAAAAAAHHHHHHHHHKAFFE
Nästa dag. Frun skriver. Jag är på jobbet. Slut på kaffefilter. "Jag använder toapapper som filter". Det gick sådär.
Samma dag åker frun på stan på en matmarknad. "Jag sprang in på Coop och köpte lite grejer vi behöver".
- köpte du filter, frågar jag.
- nej, svarar hon.
GAAAAHHHHH.
Tur vi hade lite kokkaffe i garaget bland fiskegrejerna.
Och var fan är locket till perkolatorn som vi inte hittar igen sen flytten. Hatar filterbryggare. Har hört det finns "permanenta" filter.
GAAAAHHH
Frun körde över en refugkant med sin Tiguan och bakhjulet ser nästan lika illa ut. Frågan är hur mycket styrningen påverkades men det får verkstaden svara på.H hapazard skrev:
Tydligen en elak kant. Bärgaren hade hämtat bilar där tidigare, senast igår, och husägaren intill sa att det varit flera som pajat däck och fälg på den kanten som tydligen inte är var den borde vara.
Gjorde en liknande för ett år sen… låg en sten mitt på E22an, och av nån konstig anledning siktade jag omedvetet på den. Kostade mig en ny fälg och en hjulinställning. Eftersom det var firmabilen kostade det mig självrisk på 3000 plus moms och momsen på arbetskostnaden!TeroM skrev:
Gaaaaaahhhhh
Värst var att jag bara haft bilen i drygt 2 månader.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder