K Kirre2 skrev:
Skulle det vara nåt fel på snabbkaffe nu också? Tror det är en myt att det skulle smaka sämre.
Fortfarande, kaffe som kaffe.
Kokkaffe. Är. Godast.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Skulle det vara nåt fel på snabbkaffe nu också? Tror det är en myt att det skulle smaka sämre.
Fortfarande, kaffe som kaffe.
Gaaahhh!
@Marlen Eskilsson får man banna uppenbart sjuka individer från sin tråd? Jag lovar att bara köpa Zoegas i ett år i så fall. ;)
 
  • Haha
mexitegel och 5 till
  • Laddar…
L Låset skrev:
Kokkaffe. Är. Godast.
Kokkaffe är väl i så fall det jag undviker. Blask!
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Gaaahhh!
@Marlen Eskilsson får man banna uppenbart sjuka individer från sin tråd? Jag lovar att bara köpa Zoegas i ett år i så fall. ;)
Hehe...! :rofl::rofl::rofl::coffee:
 
  • Haha
  • Gilla
Karlia och 1 till
  • Laddar…
tommib
GAAAAAHHHHHHHHH!

Jävla amatörer. Det enda som räknas är serumkoffeinhalt. Hur det kom dit är ointressant.
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Kokkaffe är väl i så fall det jag undviker. Blask!
Uppenbart handhavandefel. Vad använder du för ved när du kokar?
 
richardtenggren
mexitegel mexitegel skrev:
Strömmen går 5 min före teamsmötet startar. Vattenfall :mad::mad::mad:

GAAAAHHHHHH!
Ett tecken att ta helg? ;)

Jag kör en del möten på mobilen med AirPods och 4G, funkar bra, men beror ju på typ av möte, om man ska presentera osv. :)

Tog ett teamsmöte på väg till brädgården idag :)
 
  • Haha
  • Gilla
claym och 1 till
  • Laddar…
L Låset skrev:
Uppenbart handhavandefel. Vad använder du för ved när du kokar?
Kokar inte själv. Men ibland blir man ju bjuden på kaffe.
 
L Låset skrev:
GAAAAAAHHHHHHHHHKAFFE
Nästa dag. Frun skriver. Jag är på jobbet. Slut på kaffefilter. "Jag använder toapapper som filter". Det gick sådär.

Samma dag åker frun på stan på en matmarknad. "Jag sprang in på Coop och köpte lite grejer vi behöver".
- köpte du filter, frågar jag.
- nej, svarar hon.

GAAAAHHHHH.
Tur vi hade lite kokkaffe i garaget bland fiskegrejerna.

Och var fan är locket till perkolatorn som vi inte hittar igen sen flytten. Hatar filterbryggare. Har hört det finns "permanenta" filter.
GAAAAHHH
Nästa gång ta ett ark hushållspapper och dela de två lagren, använd ena. Funkar fint :) Permanenta filter är bra med....
 
P
K Kirre2 skrev:
Kokkaffe är väl i så fall det jag undviker. Blask!
Nej då, ta lite extra bara..
(y)
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
A
GAAAAHHHH!!!
Transport/budföretag som har förare som inte kan köra bil
 
GAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!

Punkterat bilhjul med slitage och skador, fastspänt med grönt spännband på fordon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
fremax och 4 till
  • Laddar…
Small rejält?
 
H hapazard skrev:
Small rejält?
Frun körde över en refugkant med sin Tiguan och bakhjulet ser nästan lika illa ut. Frågan är hur mycket styrningen påverkades men det får verkstaden svara på.

Tydligen en elak kant. Bärgaren hade hämtat bilar där tidigare, senast igår, och husägaren intill sa att det varit flera som pajat däck och fälg på den kanten som tydligen inte är var den borde vara.
 
TeroM TeroM skrev:
GAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!

[bild]
Gjorde en liknande för ett år sen… låg en sten mitt på E22an, och av nån konstig anledning siktade jag omedvetet på den. Kostade mig en ny fälg och en hjulinställning. Eftersom det var firmabilen kostade det mig självrisk på 3000 plus moms och momsen på arbetskostnaden!
Gaaaaaahhhhh
Värst var att jag bara haft bilen i drygt 2 månader. Skadad bilfälg och punkterat däck efter kollision med sten på E22.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
Modig
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.