1 661 113 läst ·
17 806 svar
1661k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 143 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 143 inlägg
GAAAAAAHHHHHHHHHKAFFE
Kan fortsätta på kaffetemat.
Gjorde päronsaft en dag, på kvällen, i en 1 L tillbringare. Frun smakar ur mitt glas och säger "öuuhhh jag trodde det var vatten".
Det är päronsaft säger jag.
Dagen efter skriver frun "kaffet smakar konstigt" (jag var på jobbet och drack inget kaffe hemma på morgonen). Hon hade givetvis bryggt kaffe på "det vattnet som fanns i tillbringaren". Päronsaft. Nåja.
Nästa dag. Frun skriver. Jag är på jobbet. Slut på kaffefilter. "Jag använder toapapper som filter". Det gick sådär.
Samma dag åker frun på stan på en matmarknad. "Jag sprang in på Coop och köpte lite grejer vi behöver".
- köpte du filter, frågar jag.
- nej, svarar hon.
GAAAAHHHHH.
Tur vi hade lite kokkaffe i garaget bland fiskegrejerna.
Och var fan är locket till perkolatorn som vi inte hittar igen sen flytten. Hatar filterbryggare. Har hört det finns "permanenta" filter.
GAAAAHHH
Kan fortsätta på kaffetemat.
Gjorde päronsaft en dag, på kvällen, i en 1 L tillbringare. Frun smakar ur mitt glas och säger "öuuhhh jag trodde det var vatten".
Det är päronsaft säger jag.
Dagen efter skriver frun "kaffet smakar konstigt" (jag var på jobbet och drack inget kaffe hemma på morgonen). Hon hade givetvis bryggt kaffe på "det vattnet som fanns i tillbringaren". Päronsaft. Nåja.
Nästa dag. Frun skriver. Jag är på jobbet. Slut på kaffefilter. "Jag använder toapapper som filter". Det gick sådär.
Samma dag åker frun på stan på en matmarknad. "Jag sprang in på Coop och köpte lite grejer vi behöver".
- köpte du filter, frågar jag.
- nej, svarar hon.
GAAAAHHHHH.
Tur vi hade lite kokkaffe i garaget bland fiskegrejerna.
Och var fan är locket till perkolatorn som vi inte hittar igen sen flytten. Hatar filterbryggare. Har hört det finns "permanenta" filter.
GAAAAHHH
