1 657 557 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg
Det är det säkert, jag lunchar sällan där.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 inlägg
WAAAAAAAAGH! Robotklipparen ville inte köra efter förra helgen, slingbrott givetvis!
Började felsöka idag, inget av ställena vi varit vid förra helgen var boven. Men slingan var av på två helt random ställen, och gick av på än fler om man la lite drag på dem...
Snart har jag nog fan bytt ut hela slingan...
Och den smältlimsfyllda krympslangen är nu slut, jag har alltså applicerat 5m krympslang på denna slinga!
Började felsöka idag, inget av ställena vi varit vid förra helgen var boven. Men slingan var av på två helt random ställen, och gick av på än fler om man la lite drag på dem...
Och den smältlimsfyllda krympslangen är nu slut, jag har alltså applicerat 5m krympslang på denna slinga!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 inlägg
Kan förtydliga att detta gäller sedan installation för 7år sedan, så det var inte bara dagens projekt...13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH! Robotklipparen ville inte köra efter förra helgen, slingbrott givetvis!
Jag fick för övrigt 3s grönt sken när jag lagade det sista, men den lyser iaf blått, så det får vara gott nog...
https://bakomkulisserna.biz/2020/09/07/fredrik-reinfeldts-son-fast-i-knarkrazzia/FredrikR skrev:
Äpplen faller där de faller va?
Frugan kommer och säger det är vatten på källargolvet , jaha sprucken vattenkoppling
så det blev lite städning. Men en jäkla tur att hon såg det innan det blev värre. Men
detta får man fixa i morrn , nu är vattnet avstängt iaf.
så det blev lite städning. Men en jäkla tur att hon såg det innan det blev värre. Men
detta får man fixa i morrn , nu är vattnet avstängt iaf.