Jasså, jag trodde det var dagens rätt på Stureplan? 😂

• Gilla
4774
  • Laddar…
Det är det säkert, jag lunchar sällan där.

S sinuslinus skrev:
Han är från balkan eller? 😆🫣

Standardomkörning där..
Näe, grannbyn bara :D

4774
Gaaaaaaaaaaahhh för att jag är dumheten personifierat 😂

Lill72 Lill72 skrev:
Och nu kan du få vård efter en sprängning av samma gäng som utförde sprängningen.
Praktiskt eller GAAAAAHHH?![bild]
Hellre sprängning i kranskärlen än sprängning i kranskommunerna?

• Haha
  • Gilla
Roga1337 och 5 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH! Robotklipparen ville inte köra efter förra helgen, slingbrott givetvis!
Började felsöka idag, inget av ställena vi varit vid förra helgen var boven. Men slingan var av på två helt random ställen, och gick av på än fler om man la lite drag på dem...

Snart har jag nog fan bytt ut hela slingan...
Och den smältlimsfyllda krympslangen är nu slut, jag har alltså applicerat 5m krympslang på denna slinga!

• Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
GAAAAAHHH till alla som ligger och trycker nära bakstötfångaren och tutar på framförvarande övningskörare!
Hoppas ni trampar på Lego för att sedan slå stortån i tröskeln.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
FreQa och 9 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH! Robotklipparen ville inte köra efter förra helgen, slingbrott givetvis!
Började felsöka idag, inget av ställena vi varit vid förra helgen var boven. Men slingan var av på två helt random ställen, och gick av på än fler om man la lite drag på dem...

Snart har jag nog fan bytt ut hela slingan...
Och den smältlimsfyllda krympslangen är nu slut, jag har alltså applicerat 5m krympslang på denna slinga!
Kan förtydliga att detta gäller sedan installation för 7år sedan, så det var inte bara dagens projekt...

Jag fick för övrigt 3s grönt sken när jag lagade det sista, men den lyser iaf blått, så det får vara gott nog...

Gaaaaahhh
Strömlöst i södra delarna av kommunen.
Nåja det är ju läggdags. 😴

• Gilla
4774
  • Laddar…
galento
Frugan kommer och säger det är vatten på källargolvet , jaha sprucken vattenkoppling
så det blev lite städning. Men en jäkla tur att hon såg det innan det blev värre. Men
detta får man fixa i morrn , nu är vattnet avstängt iaf.

• Wow
  • Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Slutar "vi" partyknarka blir allt bra... 😐
Ja våra grannländer måste ju helt lagt av med knarket.🙄

• Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
4774
Q quattro1 skrev:
Väntat på fiber i ett år. GAAAAHHHH
Ga.... väntat i 6 år i Stockholms län 😡

• Ledsen
Maria T
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Slutar "vi" partyknarka blir allt bra... 😐
Om "vi" slutar ge pengar till en av de kriminellas födkrokar så får väl de kriminella mindre pengar, eller?

Det är säkert överdriven retorik, partyknarkarna står säkert inte för någon större andel i gängens inkomster. Men det är ju svårt att blunda för att de bidrar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.