Läste nånstans att partyknarket stod för 2 procent av allt knark, så symbolpolitik igen.

• Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
Brev: "Vi kommer att byta din elmätare någon gång mellan midsommar och nyår. Det är bra om du stänger av allt som kan ta skada. Du får ett påminnelse-SMS."

SMS: "Om en timme kommer X från Företag och byter din mätare."

• Arg
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
cpalm och 13 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Brev: "Vi kommer att byta din elmätare någon gång mellan midsommar och nyår. Det är bra om du stänger av allt som kan ta skada. Du får ett påminnelse-SMS."

Älskar framförhållning!

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:

Det är för att du inte ska hinna byta huvudsäkring innan de kommer.
Fråga mig inte hur jag vet det.

• Haha
Maria T och 5 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Älskar framförhållning!
Men de har ju framförhållning. Flera sekunder! Varför skulle någon annan behöva veta vad som händer..?

Synd att det inte var imorgon, då ska det regna ordentligt... Sen är det ju inte bytarens fel att hans företag inte har bra rutiner.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
Om de misstänker det är det väl bättre med en oanmäld inspektion..? Eller vill de helst inte veta?

Lill72 Lill72 skrev:
Nu fuskar jag ju inte med huvudsäkringen, men min mätare sitter innanför en låst dörr så de måste se till att jag är hemma, dvs höra av sig i tid.

• Gilla
  • Haha
Huzzbutt och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nu kanske jag missförstår vad du syftar på med "såna grejer" men är inte dataspel där man på olika sätt tar varandra av daga tämligen vanliga? Tänker exempelvis på alla olika varianter av "First-person shooter".
Jo, sådana spel är vanliga, men de flesta av barn du hittar i de kriminella gängen har inget sådant. Om de haft det skulle de inte hänga med gängen.

• Haha
  • Gilla
EddieHansson och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Gaaaaaahhh! Sköt mig i låret med spikpistol. En decimeter ovanför knät och prickade inga ben men satan vad ont det gjorde att dra 6 cm spik ur låret... 💀

• Ledsen
  • Wow
  • Gilla
  • Haha
cpalm och 18 till
  • Laddar…
Det var klantigt gjort. Borde du inte åka någonstans och få lite droger så att du slipper blodförgiftning?

Düsseldorff
MathiasS MathiasS skrev:
Det var klantigt gjort. Borde du inte åka någonstans och få lite droger så att du slipper blodförgiftning?
Jo. Men jag fick faktiskt en stelkrampsspruta för en månad sen pga en sågolycka... 😂

• Wow
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Maria T och 9 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Gaaaaaahhh! Sköt mig i låret med spikpistol. En decimeter ovanför knät och prickade inga ben men satan vad ont det gjorde att dra 6 cm spik ur låret... 💀
Hur lyckades du med det?

Düsseldorff
mexitegel mexitegel skrev:
Hur lyckades du med det?
Auto på pistolen och kass arbetsposition vilket ledde till att jag landade pistolmynningen på låret.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
D
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jo. Men jag fick faktiskt en stelkrampsspruta för en månad sen pga en sågolycka... 😂
Don't shoot into remaining leg!

• Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Följer en tutorial..
"Klipp in din data här"
- Klipper in min data där
Programmet lägger första värdet i alla fält...

😡

• Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.