1 658 127 läst ·
17 767 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Falun var i en usel klass för sig medans Borlänge (Kupolen) bara vara normaluselt, typ dom missa nån dippsås osv.MathiasS skrev:
Men sedan Norra Backa öppnade är dom i botten alla kategorier.
Ett tag var maten varm iaf, men inte ens det efter all väntan...
Samma ägare till alla i Dalarna tror jag.
Jag får visserligen tag på min men att få en tid är lögn i h... Det finns en tid 25/10 fick jag höra när jag kontaktade dem igår GaaaaaaaaaaaaaaLill72 skrev:
Själv förstår jag inte alls varför man äter hamburgare på Mcd. (men jag verkar ju vara ett undantag med tanke på hur mycket dom säljer. ) Ett bra gatukök gör ju hamburgare som faktiskt är goda och större.FredrikR skrev:
Finns inga vettiga kvar längre tyvärr.N Niq skrev:
Svärfar försökte hålla Sibylla högt men även han började misströsta medan han levde.
Fan vad tristFredrikR skrev:
Var finns det en hederlig gammal Sibylla kiosk med hemlagat mos, egna gjorda hamburgare och en pratglad social individ som ägde den och som arbetade mer eller mindre jämt och som älskade människor kvar? Inte i Stockholm iaf tyvärr. Inte ens gunters är sig lik 😥. Men har någon tips på den sista ev kvarvarande Sibyllan som är som beskrivs ovan är ingen gladare än jag 😄N Niq skrev:
Dubbel och trippel cheese är lite av en "mellis" favvo, eller har åtminstone varit.Höghus skrev:
ElMaco uppskattas än idag, den gamla Casarsalladen var bra.
Men Gaaaaahhh för den numera usla servicen runtomkring här och visst, sist Uppsala var infarkten nära 🤯