FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahhh
Vi har väntat 21min på två double cheese nu.
Att jag aldrig lär mig.

Helvetes jävla skitställe McD blivit...
26min senare...
En hand håller en McDonald's papperspåse och servetter utomhus, med en suddig bakgrund av trottoar och snö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Blivit?
Dom tar tagit uselt till en ny nivå, samma skitservice.

• Haha
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahhh
Att jag aldrig lär mig.

Det var bättre förr men det var inte bra då heller.

Livet är ändå rätt ok när det är en ostburre som är det största irritationsmomentet. Det får man vara glad för.

• Gilla
  • Älska
VidarH och 3 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
Gahhh för svenska datoruttryck!
Nätverksväxel... 😛

• Ledsen
EddieHansson
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Det var bättre förr men det var inte bra då heller.

Livet är ändå rätt ok när det är en ostburre som är det största irritationsmomentet. Det får man vara glad för.
Falun var i en usel klass för sig medans Borlänge (Kupolen) bara vara normaluselt, typ dom missa nån dippsås osv.
Men sedan Norra Backa öppnade är dom i botten alla kategorier.
Ett tag var maten varm iaf, men inte ens det efter all väntan...

Samma ägare till alla i Dalarna tror jag.

• Gilla
4774
  • Laddar…
useless useless skrev:
SSD!
Jo, det får nog bli det, med ny burk till den med.
Ett GAAAAAAAHHHHHHH för att allt kostar att få ihop. Pi4:an var ju 1/3 av burk och SSD 😀

Datortillbehör på nätbutik: expansionskort, Raspberry Pi fodral, och SSD. Priser och specifikationer visas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

4774
AXS AXS skrev:
Idioter! Grön skylt betyder ju lite extra avstånd och extra lugn.

Mitt GAAAHHH!!!!
Haft min första dag som separerad och utan barn. Längtade efter egentid i 8 år, men nu känns det mest tomt.
❤️

tommib
Det faktum att Raspberry Pi inte nativt har en SATA-port (eller M.2) är värt ett Gahhhh i sig.

• Gilla
richardtenggren och 1 till
  • Laddar…
4774
Lill72 Lill72 skrev:
GAAAAAHHH för att få kontakt med vår vårdcentral!
Ringer och ringer och ringer men inga tillgängliga tider.
Letar andra vägar och får se att vår vårdcentral har en telefontillgänglighet på 53% så jag tillhör väl de 47% som ej kommer fram.
Vad fan får jag för pengarna?!!!
Jag får visserligen tag på min men att få en tid är lögn i h... Det finns en tid 25/10 fick jag höra när jag kontaktade dem igår Gaaaaaaaaaaaaaa

• Ledsen
Lill72 och 1 till
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahhh
Att jag aldrig lär mig.

Själv förstår jag inte alls varför man äter hamburgare på Mcd. (men jag verkar ju vara ett undantag med tanke på hur mycket dom säljer. ) Ett bra gatukök gör ju hamburgare som faktiskt är goda och större.

• Gilla
Oaken och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Själv förstår jag inte alls varför man äter hamburgare på Mcd. (men jag verkar ju vara ett undantag med tanke på hur mycket dom säljer. ) Ett bra gatukök gör ju hamburgare som faktiskt är goda och större.
Finns inga vettiga kvar längre tyvärr.
Svärfar försökte hålla Sibylla högt men även han började misströsta medan han levde.

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Falun var i en usel klass för sig medans Borlänge (Kupolen) bara vara normaluselt, typ dom missa nån dippsås osv.
Men sedan Norra Backa öppnade är dom i botten alla kategorier.
Ett tag var maten varm iaf, men inte ens det efter all väntan...

Samma ägare till alla i Dalarna tror jag.
Fan vad trist

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
4774
N Niq skrev:
Var finns det en hederlig gammal Sibylla kiosk med hemlagat mos, egna gjorda hamburgare och en pratglad social individ som ägde den och som arbetade mer eller mindre jämt och som älskade människor kvar? Inte i Stockholm iaf tyvärr. Inte ens gunters är sig lik 😥. Men har någon tips på den sista ev kvarvarande Sibyllan som är som beskrivs ovan är ingen gladare än jag 😄

• Älska
Dilato och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaahhh
Att jag aldrig lär mig.

Jag har slutat med Donken sedan de tog bort lättölen. Finns bara barndricka och vatten nu.

/Höghus

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Jag har slutat med Donken sedan de tog bort lättölen. Finns bara barndricka och vatten nu.

/Höghus
Dubbel och trippel cheese är lite av en "mellis" favvo, eller har åtminstone varit.
ElMaco uppskattas än idag, den gamla Casarsalladen var bra.

Men Gaaaaahhh för den numera usla servicen runtomkring här och visst, sist Uppsala var infarkten nära 🤯

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.