Storsockret
GAAAHHHH!!! Snart åker den ut, om jag så ska ta tvätten till bäcken och slå den med stenar istället

Det är en sån jävla process att göra ett informerat köp av en ny bara😂

• Ledsen
  • Wow
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Storsockret Storsockret skrev:
Det är ju bara ca 12 år sen det gjordes bra maskiner i Sverige, du får väl försöka få tag i en sådan?

• Gilla
Storsockret
  • Laddar…
4774
GAAAAAAAAAAAHHH för att bryta tummen när man klyver ved

• Ledsen
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Storsockret Storsockret skrev:
GAAAHHHH!!! Snart åker den ut, om jag så ska ta tvätten till bäcken och slå den med stenar istället

[video]

Min gamla maskin lät likadant (WP).
Då gick jag in och svor så gubbarna reste sig i vikingagravarna här ute.
Sen var den tyst och stod och skämdes en stund 😂
Han fick 141 varningar sen åkte sk*ten ut

• Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
B
EddieHansson EddieHansson skrev:
[länk]

Gahhhh för att de inte berättade vad det var för mask och hur den kom in i hjärnan!
"Om jag såg en mask i min trädgård så skulle jag skrika som alla andra" GAAAHHHH!!! Tål folk i Australien inte att se en mask i trädgården?

[länk]

Gahhhh för att de inte berättade vad det var för mask och hur den kom in i hjärnan!
”Det visade sig vara en spolmask […]

masken tros ha kommit från en rutpytons avföring.”

Hur den kommit från ormavföringen till kvinnan framgår dock inte.

Vissa saker vill man kanske inte veta. GAAAAHHHH!!!

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
4774
[länk]

En
[länk]

En spolmask från en orms avföring enligt länken. Huruvida hon ätit ormens avföring eller inte är dock obesvarat 😉

Gubbjävel klagar på att jag cyklar mot färdriktningen på cykelbana. Jag börjar vänligt berätta att alla cykelbanor är dubbelriktade om inte SKYLTAR säger annat. Cykelmärket i banan säger absolut ingenting. Han lyssnar inte utan blir mer otrevlig. Människor säger jag

• Gilla
  • Ledsen
  • Arg
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Gubbjävel klagar på att jag cyklar mot färdriktningen på cykelbana. Jag börjar vänligt berätta att alla cykelbanor är dubbelriktade om inte SKYLTAR säger annat. Cykelmärket i banan säger absolut ingenting. Han lyssnar inte utan blir mer otrevlig. Människor säger jag
Körde du inte ”talk to the hand”, vred på höften snabbt och cyklade vidare ?

richardtenggren
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Pöbeln!

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Fler cykelbanor borde å andra sidan vara enkelriktade. När det är en (smal) cykelbana på vardera sidan en gata kan man verkligen fråga sig varför man ska få cykla åt fel håll på dem.

• Gilla
JSten och 7 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Fler cykelbanor borde å andra sidan vara enkelriktade. När det är en (smal) cykelbana på vardera sidan en gata kan man verkligen fråga sig varför man ska få cykla åt fel håll på dem.
Det naturliga urvalet måste få ha sin gång annars blir det för många cyklister.

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Myckling och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.