1 503 498 läst ·
15 399 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 255 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 255 inlägg
Nej, det skulle ju vara BananaPi men jag vet inte om den görs längre.
Utöver ovan så stör jag mig på att portarna finns på två sidor av kortet och att den inte har skruvplint (eller header) för spänningsmatning. Det gör det betydligt svårare att bygga in en RPi på ett vettigt sätt.
Utöver ovan så stör jag mig på att portarna finns på två sidor av kortet och att den inte har skruvplint (eller header) för spänningsmatning. Det gör det betydligt svårare att bygga in en RPi på ett vettigt sätt.
Instämmer, ett gatukök slår McD och BK alla gånger men problemet är väl att de där gatuköken inte är så lätta att finna. På resa genom landet så går det att söka på McD, BK, kanske KFC och få upp platser men det skulle vara väldigt trevligt att kunna finna vanliga korvmojjar också, gatukök.N Niq skrev:
Maken säger att han saknar Sibylla då de har goda burgare och korv, tyvärr 11 km från där vi bor så inget en precis knallar till för att köpa en korv.
med andra ord, ett lätt gaaahhh för att vi inte har ett Sibyllakök nästgårds.
Dubbel Cheese och Chicken burgare tycker vi är prisvärda, men det ska ju inte ta mer än fem minuter från beställning till leverans, då är något allvarligt fel.FredrikR skrev:
Tja priset och man får ju en måltid, sen smakar det helt bra ändå. Ska familjen utfodras så. Sen tycker jag även McD blivit för dyrt på sistone. Har inte gått till den lokala grillen sen 2021 då priserna gick upp och portionerna minskade. Priset bestämmer allt mera och jag ser att äta ute som den onödigaste lyxen så det faller bort först.N Niq skrev:
Frågan är ju som alltid hur de fraktar moset från hemmet till kiosken...4774 skrev:
Var finns det en hederlig gammal Sibylla kiosk med hemlagat mos, egna gjorda hamburgare och en pratglad social individ som ägde den och som arbetade mer eller mindre jämt och som älskade människor kvar? Inte i Stockholm iaf tyvärr. Inte ens gunters är sig lik 😥. Men har någon tips på den sista ev kvarvarande Sibyllan som är som beskrivs ovan är ingen gladare än jag 😄
Det finns ju Rock4B (RockPi) med Wi-Fi, bt5, m.2 & NVMe Gen4, usb3 (men den har sina egenheter både med HW och SW ). Kjell, NetOnNet säljertommib skrev:
Hör vad en av medgrundarna till Rpi säger om designval, pris, brist mm, YouTube
Skulle väl ha tid att få igång min HA mm men fin va besvärligt det är att greja med vänster hand.
Högerhänt och gipsad så bara långfingret sticker ut lite… Gaaaaahhhh
Balkongdörren har varit öppen hela dagen.
”Förlåt! Jaha, är det myggigt? De har inte besvärat mig.”
Nej men mig har de redan bitit på insidan av foten och i midjan.
Fan nu var det en vid hakan precis när jag skriver detta!
Det hör till saken att sambon kallar mig för sitt myggmedel när vi är ute.
Gaaaaaaaahhhhh!!!!
🦟🦟🦟
🦟😵💫🦟
🦟🦟🦟
”Förlåt! Jaha, är det myggigt? De har inte besvärat mig.”
Nej men mig har de redan bitit på insidan av foten och i midjan.
Fan nu var det en vid hakan precis när jag skriver detta!
Det hör till saken att sambon kallar mig för sitt myggmedel när vi är ute.
Gaaaaaaaahhhhh!!!!
🦟🦟🦟
🦟😵💫🦟
🦟🦟🦟
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 inlägg
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
+-150 är inte samma sak som ~150
😡
+-150 är inte samma sak som ~150
😡