1 502 949 läst ·
15 397 svar
1503k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Det är väl ungefär lika vuxet som att hoppas nån blir prejad mot mitträcket,
slita av folk från mc,n och krossa knä
skålarna. Ja det finns nog fler kålsupare
här. Du tycker alltså eb2 inte är vuxen också som skriver detta ?
Ja det kan man ju förstå , han föreslår ju värre saker som kan leda till dödsfall.
Ja det kan man ju förstå , han föreslår ju värre saker som kan leda till dödsfall.
EB2 skrev väl det bara för att belysa det galna i ditt resonemang?galento skrev:
Det är väl ungefär lika vuxet som att hoppas nån blir prejad mot mitträcket,
I vilket fall som helst så är whataboutism inte särskilt konstruktivt.
Fortsätt gärna att spekulera , man kanske skulle spekulera vad du menade med preja in nån i mitträcket , menar du invaliditet eller dödsfall, hmm. Krossa knäskålarna , rullstolsbunden resten av livet låter heller inte bra för den personen.E EB2 skrev:
Vet vad jag skrev och att andra kan ha åsikter om detta och det är helt ok men vad du eller nån annan tycker om det jag skrev har ingen som helst betydelse för min del .
Ja det är det som är det viktiga i detta , men har bekanta som förlorat livet justT TowaTei skrev:
pga att inte avstånd har hållits och vem
skulle inte bli förbannad när bilar ligger
i hasorna på t,ex en familje medlem.
Men det bästa är ju om alla kan samarbeta i trafiken utan krångel av
olika slag 😉
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 4 490 inlägg
Sluta för bövelen och sabba tråden, skicka PM till varandra istället för att skräpa ner här.
GAAAAHHHHHH!!
/Workingclasshero
GAAAAHHHHHH!!
/Workingclasshero
Gaaaaahhhhh!!!
Igår fick jag liv i skrivaren, anslöt den med USB, skrev ut.
Ryckte sladden, skrev ut trådlöst.
Idag skulle den ställas tillbaka på sin vanliga plats i garderoben, efter det testade jag skriva ut...
Gaaaaaahhhhhhhhhhh... klart det inte funkade!!
Igår fick jag liv i skrivaren, anslöt den med USB, skrev ut.
Ryckte sladden, skrev ut trådlöst.
Idag skulle den ställas tillbaka på sin vanliga plats i garderoben, efter det testade jag skriva ut...
Gaaaaaahhhhhhhhhhh... klart det inte funkade!!
Svara på frågan och stå för vad du har sagt istället för att försöka blanda bort korten. Anser du att det är OK att slå ut tänderna på en bilist som kör för nära en motorcyklist?galento skrev:
Fortsätt gärna att spekulera , man kanske skulle spekulera vad du menade med preja in nån i mitträcket , menar du invaliditet eller dödsfall, hmm. Krossa knäskålarna , rullstolsbunden resten av livet låter heller inte bra för den personen.
Vet vad jag skrev och att andra kan ha åsikter om detta och det är helt ok men vad du eller nån annan tycker om det jag skrev har ingen som helst betydelse för min del .
Det min vän, är tyvärr en mycket bekant känsla här också.. ⛈️😐⛈️😐⛈️pjgb skrev:
Gaaaaahhh.
Har en förhoppning att få tätt tak på mitt förvaringsbygge idag men inget jag räknar med... 😂
Trodde du fattat , om det är en bilist som länge ligger bakom och stressar nån meter bakom så ja , det är helt ok att slå ut några gaddar på personen , har du fattat nu ? Förstår man inte de risker som man utsätter andra för får man ta smällen.E EB2 skrev:
Ps. kan också tillägga att denna åsikt delas av andra mc åkare.
Redigerat:
OK. Case closed. Tror (hoppas) att du är ensam om den åsikten på forumet (och i befolkningen i stort). Idiot.galento skrev: