1 657 560 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Står här med IFån och med halvtaskig uppkoppling. Då är det ännu värre med reklam som tar utrymme trots att man betalat låt säga ynka 50: - för premium för att SLIPPA detta otyg. Hoppas att det är ett misstag och därmed ett övergående fenomen och borta under morgondagen.
3-4 veckor….jag ordnade någon fraktur när jag började köra racekart för några år sedan. Det var i maj. Gick inte bort på hela säsongen men i januari året efter var jag helt återställd…. Och det var nog inte någon riktig spricka, bara en stressfraktur….eller vad det nu heter.raveper skrev:
Håller med, tog ~6månade för min "spricka" att läka som jag fick genom att hänga bak över nackstödet medan bilen krängde till så jag la mer tyngd på nackstödet än tänkt. detta var 20+år sedan när man fortfarande var "ung å frisk"
Ja, men tack så j-la mycket för peppen då!MathiasS skrev:
Jag det tog hela semestern att läka ihop förra året. En skadad axel, spricka i revben, ont i korsrygg och troligen en spricka i benet bak i skinkan. Hade lite svårt att röra mig..
Gaaahh. Nu är det bara ett muskelfäste i andra axeln som behöver läkas ihop. Bara gått 8 veckor sen skadan så kanske får börja träna den snart.
Gaaahh. Nu är det bara ett muskelfäste i andra axeln som behöver läkas ihop. Bara gått 8 veckor sen skadan så kanske får börja träna den snart.
Gjort den resan själv, men upptäckte felet efter några km då den hostade till. Snabbstopp utan att gå till gå kan jag säga. Klarade utan att byta en del, men rens av tank och en massa strul med ersättningsbil. Fortfarande GAAAHHHkänsla! Hoppas att det går bra för dig under omständigheterna iaf.Keiller skrev:
När bilen började hacka var jag mitt i rusningstrafik så det var bara att fortsätta till arbetsplatsen. Inget bra läge då att vrida av och parkera.MathiasS skrev:
Visserligen bara nån kilometer mellan macken och jobbet men lika förbannat en stund med fel bränsle.
Var heller inte förrän den började misstända som jag började fundera på vad jag slagit i tanken.
GAAAAHH! igen.
Går bra för mig gör det. Inte min egen bil men man blir såklart trött på sig själv, därav GAAAAHHNoramasen skrev:
trist! Det behöver ju tömmas hela vägen fram till spridarna så det är ju lite pyssel…..Keiller skrev:
När bilen började hacka var jag mitt i rusningstrafik så det var bara att fortsätta till arbetsplatsen. Inget bra läge då att vrida av och parkera.
Visserligen bara nån kilometer mellan macken och jobbet men lika förbannat en stund med fel bränsle.
Var heller inte förrän den började misstända som jag började fundera på vad jag slagit i tanken.
GAAAAHH! igen.