Keiller Keiller skrev:
GAAAAHH! Jag tankade jobbarbilen med bensin istället för diesel. Klantarsel!
Det är kosmos som straffar dig för du kolmonoxidförgiftar dina medmänniskor :crysmile:
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det är kosmos som straffar dig för du kolmonoxidförgiftar dina medmänniskor :crysmile:
Tänk då vilket straff det blir om man spyr ut koldioxid o förgiftar en planet.:cool:
 
Keiller Keiller skrev:
GAAAAHH! Jag tankade jobbarbilen med bensin istället för diesel. Klantarsel!
Chefen skulle tanka traktorn vi hade, tankmätaren stog på nästan tomt. Han talade om för mig att det måste vara något fel på tankmätaren! Han fick bara i någon halvliter…..Jag åkte iväg med traktorn och tankade, fick i många liter!! Upptäckte att expansionskärlet till kylaren va helt full!!!!! Chefen fick inte tanka traktorn någon mer gång!!
 
  • Haha
  • Gilla
hapazard och 9 till
  • Laddar…
Gräver just ner slang i trädgården. Började handgräva när jag kom till området där jag vet jordvärmen går eftersom jag inte vet djupet på den. 40cm innan har jag dock kört spaden rakt genom ”något” rör. Gissar dagvatten och dränering från huset. Gaaaaaaaah!
Jordprofil med synlig gräsmatta, rötter och möjligtvis skadad kabel eller slang.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
Maria T och 2 till
  • Laddar…
tensiden tensiden skrev:
Gräver just ner slang i trädgården. Började handgräva när jag kom till området där jag vet jordvärmen går eftersom jag inte vet djupet på den. 40cm innan har jag dock kört spaden rakt genom ”något” rör. Gissar dagvatten och dränering från huset. Gaaaaaaaah!
[bild]
Men nu ändrades nog mitt gaaaaaah till ett aaaahhhh!
Röret var av sedan gammalt, är fyllt med jord och har fall åt fel håll. Måste vara något gammalt eller utmärkning för jordvärmen så man passar sig i framtiden. Puh!
 
  • Gilla
  • Älska
hapazard och 9 till
  • Laddar…
Gaaah helt fullt på uteserveringarna, ska det inte vara finanskris?!
 
  • Haha
  • Gilla
David Wallin och 5 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Gaaah helt fullt på uteserveringarna, ska det inte vara finanskris?!
Ja har folk inte ens råd att äta inomhus måste det vara illa. GAAAAHHHH! :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Gaaah helt fullt på uteserveringarna, ska det inte vara finanskris?!
Och de som satt där på serveringen tänkte säkerligen: GAAAAHHH! Kan inte pöbeln gå på Mac Donalds istället för att visa snålvattnet rinna här;)
 
  • Haha
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Gaahh!!1!

För folk som tror att bara för någon svart (historielös) person inte har en relation till n-ordet, så är det fritt fram att använda det...
Det var inte så jag menade.
Jag tycker det avslappnade sättet bland ungdomar att skrika ”hora” och ”fitta”, eller varför inte det riktigt populära ”jude”, är mer historielöst och permanentat hatiskt i Sverige.

Så GAAAAHH för alla som skriker sårande eller negativt (om än påhittat och inbillat) belastande ord efter andra människor för att förstöra för andra.



Igen Igen skrev:
GAAAHHH, modigt, för det är just den typen av skämt man kan få sparken för.
Man får inte busa överhuvudtaget i det här hysteriskt wannabe någontinglandet längre.
Inte ens mina afrovänner vill förbjuda ”negerboll” etc.
Är alla deprimerade, absolut skiträdda eller vad händer, ska man dra på en burka kanske (Igen fick hatstalkers redan så nu är det fritt fram för den att skoja)
 
Redigerat:
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Gaaaaaaah! Var visst kvar av det extremt superskummande superdryga-räcker-och-blir-över-så-jag-kan-testamentera-bort-flaskan bilschampoot när jag tvättade dukarna. Har tidigare bara sett på tv när tvättmaskiner kaskadspyr skum. Nu fick jag uppleva det själv med skräckblandad förtjusning.

Bilden är från efter(!) jag torkat upp..

Tvättmaskin som läcker tvållödder på golvet. Möjlig överdosering av tvättmedel eller maskinproblem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Igen och 26 till
  • Laddar…
tensiden tensiden skrev:
Gaaaaaaah! Var visst kvar av det extremt superskummande superdryga-räcker-och-blir-över-så-jag-kan-testamentera-bort-flaskan bilschampoot när jag tvättade dukarna. Har tidigare bara sett på tv när tvättmaskiner kaskadspyr skum. Nu fick jag uppleva det själv med skräckblandad förtjusning.

Bilden är från efter(!) jag torkat upp..

[bild]
Du missade att torka där på ett ställe...
 
  • Gilla
  • Haha
MsTake och 6 till
  • Laddar…
Var? En röd ring tack! :crysmile:
 
tensiden tensiden skrev:
Gaaaaaaah! Var visst kvar av det extremt superskummande superdryga-räcker-och-blir-över-så-jag-kan-testamentera-bort-flaskan bilschampoot när jag tvättade dukarna. Har tidigare bara sett på tv när tvättmaskiner kaskadspyr skum. Nu fick jag uppleva det själv med skräckblandad förtjusning.

Bilden är från efter(!) jag torkat upp..

[bild]
Haha fy f-n.
fick en Flashback på när jag var student i USA och skulle vara snäll och sätta på diskmaskinen. Vem fasen förvarar tvättmedel i diskmaskinsskåpet? Jo familjen jag bodde hos.
Det rann skum hela vägen ut i vardagsrummet :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Var? En röd ring tack! :crysmile:
Tvättmaskin överfylld med tvättmedel som läcker löddrig tvållösning på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Huzzbutt och 6 till
  • Laddar…
Gaaaaah!!!

Jag har åkt till Stora Hufvudstaden för två dagars arbete, och upptäcker direkt efter ankomst till hotellet att jag glömt plånboken på jobbet (styvt 50 mil bort). Jag vet exakt i vilken byxficka den ligger, och varför. Jag har alltså varken betalkort eller identifikation med mig. Snyggt jobbat! :geek:

Jag har lyckats koppla kortet till Apple pay (tur man kan cvc-koden i huvudet), så nu är det bara att hoppas att ingen kräver att jag bevisar att jag är jag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.