1 658 780 läst ·
17 773 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Chefen skulle tanka traktorn vi hade, tankmätaren stog på nästan tomt. Han talade om för mig att det måste vara något fel på tankmätaren! Han fick bara i någon halvliter…..Jag åkte iväg med traktorn och tankade, fick i många liter!! Upptäckte att expansionskärlet till kylaren va helt full!!!!! Chefen fick inte tanka traktorn någon mer gång!!Keiller skrev:
Gräver just ner slang i trädgården. Började handgräva när jag kom till området där jag vet jordvärmen går eftersom jag inte vet djupet på den. 40cm innan har jag dock kört spaden rakt genom ”något” rör. Gissar dagvatten och dränering från huset. Gaaaaaaaah!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men nu ändrades nog mitt gaaaaaah till ett aaaahhhh!tensiden skrev:
Röret var av sedan gammalt, är fyllt med jord och har fall åt fel håll. Måste vara något gammalt eller utmärkning för jordvärmen så man passar sig i framtiden. Puh!
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg
Gaaah helt fullt på uteserveringarna, ska det inte vara finanskris?!
Det var inte så jag menade.Dan_Johansson skrev:
Jag tycker det avslappnade sättet bland ungdomar att skrika ”hora” och ”fitta”, eller varför inte det riktigt populära ”jude”, är mer historielöst och permanentat hatiskt i Sverige.
Så GAAAAHH för alla som skriker sårande eller negativt (om än påhittat och inbillat) belastande ord efter andra människor för att förstöra för andra.
Igen skrev:
GAAAHHH, modigt, för det är just den typen av skämt man kan få sparken för.
Man får inte busa överhuvudtaget i det här hysteriskt wannabe någontinglandet längre.
Inte ens mina afrovänner vill förbjuda ”negerboll” etc.
Är alla deprimerade, absolut skiträdda eller vad händer, ska man dra på en burka kanske (Igen fick hatstalkers redan så nu är det fritt fram för den att skoja)
Redigerat:
Gaaaaaaah! Var visst kvar av det extremt superskummande superdryga-räcker-och-blir-över-så-jag-kan-testamentera-bort-flaskan bilschampoot när jag tvättade dukarna. Har tidigare bara sett på tv när tvättmaskiner kaskadspyr skum. Nu fick jag uppleva det själv med skräckblandad förtjusning.
Bilden är från efter(!) jag torkat upp..
Bilden är från efter(!) jag torkat upp..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du missade att torka där på ett ställe...tensiden skrev:
Gaaaaaaah! Var visst kvar av det extremt superskummande superdryga-räcker-och-blir-över-så-jag-kan-testamentera-bort-flaskan bilschampoot när jag tvättade dukarna. Har tidigare bara sett på tv när tvättmaskiner kaskadspyr skum. Nu fick jag uppleva det själv med skräckblandad förtjusning.
Bilden är från efter(!) jag torkat upp..
[bild]
Haha fy f-n.tensiden skrev:
Gaaaaaaah! Var visst kvar av det extremt superskummande superdryga-räcker-och-blir-över-så-jag-kan-testamentera-bort-flaskan bilschampoot när jag tvättade dukarna. Har tidigare bara sett på tv när tvättmaskiner kaskadspyr skum. Nu fick jag uppleva det själv med skräckblandad förtjusning.
Bilden är från efter(!) jag torkat upp..
[bild]
fick en Flashback på när jag var student i USA och skulle vara snäll och sätta på diskmaskinen. Vem fasen förvarar tvättmedel i diskmaskinsskåpet? Jo familjen jag bodde hos.
Det rann skum hela vägen ut i vardagsrummet
Gaaaaah!!!
Jag har åkt till Stora Hufvudstaden för två dagars arbete, och upptäcker direkt efter ankomst till hotellet att jag glömt plånboken på jobbet (styvt 50 mil bort). Jag vet exakt i vilken byxficka den ligger, och varför. Jag har alltså varken betalkort eller identifikation med mig. Snyggt jobbat!
Jag har lyckats koppla kortet till Apple pay (tur man kan cvc-koden i huvudet), så nu är det bara att hoppas att ingen kräver att jag bevisar att jag är jag.
Jag har åkt till Stora Hufvudstaden för två dagars arbete, och upptäcker direkt efter ankomst till hotellet att jag glömt plånboken på jobbet (styvt 50 mil bort). Jag vet exakt i vilken byxficka den ligger, och varför. Jag har alltså varken betalkort eller identifikation med mig. Snyggt jobbat!
Jag har lyckats koppla kortet till Apple pay (tur man kan cvc-koden i huvudet), så nu är det bara att hoppas att ingen kräver att jag bevisar att jag är jag.

