1 657 563 läst ·
17 758 svar
1658k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 137 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 137 inlägg
Du sa ju att du klonade den till en ny?tttomten skrev:
Självklart men om jag sen fabriksåterställer och ställer in som ny (utan backup) ligger den ändå kvar. Om inställning borde det försvinna eller om det skapar hårdvarufel så borde båda telefonerna vara låsta.Storsockret skrev:
Flyttat fenomen, löste grabbens tele men den som jag labbade med är fortfarande utan ljud, trots fabriksåterställning, klonande från annan fungerande tele, ny fabriksåterställnkng, VoLte av mm. gaaaahhhhh
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Kråkfot, förlängare och spärrskaft?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 inlägg
Många bra idéer!
Det slutade med att korset åkte av igen.
Men ett waaaaaagh kommer sällan ensamt, pluggen brast. Men rejäl tur att man har en nattsuddande mångpysslande svärfar med ett lager av kopplingar så jag kunde byta.
Det slutade med att korset åkte av igen.
Men ett waaaaaagh kommer sällan ensamt, pluggen brast. Men rejäl tur att man har en nattsuddande mångpysslande svärfar med ett lager av kopplingar så jag kunde byta.
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Varför köra iphone när det finns Androidtttomten skrev:
Självklart men om jag sen fabriksåterställer och ställer in som ny (utan backup) ligger den ändå kvar. Om inställning borde det försvinna eller om det skapar hårdvarufel så borde båda telefonerna vara låsta.
Flyttat fenomen, löste grabbens tele men den som jag labbade med är fortfarande utan ljud, trots fabriksåterställning, klonande från annan fungerande tele, ny fabriksåterställnkng, VoLte av mm. gaaaahhhhh
Slipper man dessutom stödja ett patenttroll