1 662 315 läst ·
17 812 svar
1662k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 927 inlägg
Finns ju också aspekten att om fler lämnar på "kontorstid" så ger det ju lediga tider när andra kan..
För mig är det snarare så att jag kan boka en tid 7-halv åtta, men inte behöva plocka ut flexen om det skulle dra ut på tiden och jag inte hinner till kontoret till 8...
För mig är det snarare så att jag kan boka en tid 7-halv åtta, men inte behöva plocka ut flexen om det skulle dra ut på tiden och jag inte hinner till kontoret till 8...
Allvetare
· Västra götaland
· 10 927 inlägg
Åter till GAAAAAAAH!
(det kanske är så att jag jinxade det genom att skriva annat här?)
1: när man tror att tvättmaskinen kissat på sig, men det visar sig att taket läcker.
2: när man bytt bromsar bak på bilen, och det ENA bromsoket, och det andra börjar kärva efter 2 veckor.
Allt på mindre än 6 timmar.

(det kanske är så att jag jinxade det genom att skriva annat här?)
1: när man tror att tvättmaskinen kissat på sig, men det visar sig att taket läcker.
2: när man bytt bromsar bak på bilen, och det ENA bromsoket, och det andra börjar kärva efter 2 veckor.
Allt på mindre än 6 timmar.
Redigerat:
Välkomne till svensk sjukvård.....M MLA79 skrev:
Har en kompis som inte fick läkartid pga att han inte va sjukskriven för sitt problem.
Så det va bara att sjukskriva sig då.
Jag har inte kommit upp i level ketamin nådde bara upp till ketogan o morfin… sen tröttnade de på mitt gnäll o la en blockad… dock mer aaaaah än gaaaah 
Nog med offtopic, nu skall jag ta mig härifrån på något sätt
Nog med offtopic, nu skall jag ta mig härifrån på något sätt
Usch och fy säger jag då.M MLA79 skrev:
Har fått sån skit i samband med operation ibland. Tar inte bort nån smärta, gör bara att jag blir så knasig att jag inte bryr mig om att det gör ont. Plus att det sänker blodtrycket så mycket att jag inte ens kan halvsitta utan att det svartnar för ögonen. Har nu inskrivet i journalen på CAVE att de ska ge halv dos så att de slipper återuppliva mig. Fick ligga kvar på akuten över natten efter en enkel åderbråcksoperation, när jag egentligen skulle ha tagit bussen hem kl 14.
Nu är det fan dags för ett GAAAH.
Eller inte. Började skriva en gah men insåg att det fan inte var något att gnälla om. Så jag knyter näven i fickan och går vidare utan att vädra mitt missnöje med omständigheterna.
Eller inte. Började skriva en gah men insåg att det fan inte var något att gnälla om. Så jag knyter näven i fickan och går vidare utan att vädra mitt missnöje med omständigheterna.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 677 inlägg
