1 662 735 läst ·
17 812 svar
1663k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaahhhhh! Varför har jag sån otur - en liten beställning från Amazon kommer bort i posten, jag får pengarna tillbaka, 2 veckor senare hittar posten paketet och skickar hem till mig (som jag då fick gratis). Detta var troligen första gången jag gjorde en beställning på under 100 kr .... varför kunde inte detta ha hänt mig med någon dyrare beställning??
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Luftvägarna öppnar sig sakta men säkert, och febern börjar lätta!
Snabbtesten var slut här hemma, men vi gör en kvalificerad gissning på att det var Covid, den bättre häften fick en liten släng i veckan men det gick snabbt över, men sedan fick hon också det uppdaterade vaccinet för några veckor sedan, och har redan haft Covid under förra året.
Ögat då?
Det ger sig inte, var på VC idag och det är troligtvis en viral ögoninfektion och inte en bakteriell, och det ser ut som att den börjar flytta in i nästa öga med. Bara att härda ut...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
IT är svårt... Varför kommer jag inte åt min Samba-share
EDIT: NFS, inte Samba... gaaah...
Luftvägarna öppnar sig sakta men säkert, och febern börjar lätta!
Snabbtesten var slut här hemma, men vi gör en kvalificerad gissning på att det var Covid, den bättre häften fick en liten släng i veckan men det gick snabbt över, men sedan fick hon också det uppdaterade vaccinet för några veckor sedan, och har redan haft Covid under förra året.
Ögat då?
Det ger sig inte, var på VC idag och det är troligtvis en viral ögoninfektion och inte en bakteriell, och det ser ut som att den börjar flytta in i nästa öga med. Bara att härda ut...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
IT är svårt... Varför kommer jag inte åt min Samba-share
EDIT: NFS, inte Samba... gaaah...
Redigerat:
Jag kan lägga in en köttbild på min buk så skulle du få lite perspektiv och kanske må bättre, men det skulle nog bli livat här med sådana bilder.13th Marine skrev:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Luftvägarna öppnar sig sakta men säkert, och febern börjar lätta!
Snabbtesten var slut här hemma, men vi gör en kvalificerad gissning på att det var Covid, den bättre häften fick en liten släng i veckan men det gick snabbt över, men sedan fick hon också det uppdaterade vaccinet för några veckor sedan, och har redan haft Covid under förra året.
Ögat då?
Det ger sig inte, var på VC idag och det är troligtvis en viral ögoninfektion och inte en bakteriell, och det ser ut som att den börjar flytta in i nästa öga med. Bara att härda ut...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
IT är svårt... Varför kommer jag inte åt min Samba-share
EDIT: NFS, inte Samba... gaaah...
Be att de tar en bakterieodling från ögat. Inte helt ovanligt med besvärligt resistensmönster vid bakteriella ögoninfektioner (om du nu provat antibiotika utan effekt).13th Marine skrev:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Luftvägarna öppnar sig sakta men säkert, och febern börjar lätta!
Snabbtesten var slut här hemma, men vi gör en kvalificerad gissning på att det var Covid, den bättre häften fick en liten släng i veckan men det gick snabbt över, men sedan fick hon också det uppdaterade vaccinet för några veckor sedan, och har redan haft Covid under förra året.
Ögat då?
Det ger sig inte, var på VC idag och det är troligtvis en viral ögoninfektion och inte en bakteriell, och det ser ut som att den börjar flytta in i nästa öga med. Bara att härda ut...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
IT är svårt... Varför kommer jag inte åt min Samba-share
EDIT: NFS, inte Samba... gaaah...
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Ögat känns lite lugnare nu, och virusvarianten ska vara lite ihärdigare än bakterierna. Men har det inte gått ner mer får jag höra av mig igenfatsug skrev:
Tar ett WAAAAAAGH till när jag ändå är i tråden.
Femåringar som inte vill äta nått utan går runt och tjurar medans vi andra äter, för att sedan bli sur över att ingen sitter kvar när vederbörande väl bestämt sig.
Din vill i alla fall äta någon gång. Vår kommer och sätter sig, tar en tugga och sedan ”Snälla, tack för maten? Nu är jag mätt.”13th Marine skrev:
Ögat känns lite lugnare nu, och virusvarianten ska vara lite ihärdigare än bakterierna. Men har det inte gått ner mer får jag höra av mig igen
Tar ett WAAAAAAGH till när jag ändå är i tråden.
Femåringar som inte vill äta nått utan går runt och tjurar medans vi andra äter, för att sedan bli sur över att ingen sitter kvar när vederbörande väl bestämt sig.
Hatar, hatar hatar att tjata om maten!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Tjata om maten är så tråkigt! Känns som hemma.tveksamt skrev:
Rätt ofta vi får en kik på maten "blä!" sen har vi en som går runt bordet medans vi andra äter.
Gaaahhhhh!
Spishällen har fastnat på barnlås-läget
Vi lyckas inte deaktivera det trots att vi följt instruktionerna från manual & webbsidor 100ggr samt
gjort spisen strömlös både via elcentral samt strömkabel.
Nu får kundtjänsten visa frugan vad de går för
Spishällen har fastnat på barnlås-läget
Vi lyckas inte deaktivera det trots att vi följt instruktionerna från manual & webbsidor 100ggr samt
gjort spisen strömlös både via elcentral samt strömkabel.
Nu får kundtjänsten visa frugan vad de går för
hhhhhaaaG!Roga1337 skrev:
Löste det äntligen själv

