S swirve skrev:
Du bor väl i sörping?! Då får du ju inte slänga skräp i norpan....
Läs inlägget
 
S
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Läs inlägget
Ah sedär! Ja nodra är inte mycket att hurra för, haft mina duster gällande avlopp o slamtömning med de...
 
hsd hsd skrev:
Sätter de käpparna i diket, här finns lite fast mark utanför asfalten där sätts käpparna ( småvägar)
Käpparna är i första hand för blogbilen
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
hsd
Tokslut Tokslut skrev:
Käpparna är i första hand för blogbilen
Javisst men är käpparna i diket så kommer plogbilen förmodligen att ploga för långt ut
 
hsd hsd skrev:
Javisst men är käpparna i diket så kommer plogbilen förmodligen att ploga för långt ut
Se inlägg 2808!
 
hsd
K Kirre2 skrev:
Se inlägg 2808!
Ja har Du sett att bilen är i diket, plogat som om det vore väg och det hade inte hänt om vägkanten var markerad så plogbilen haft en chans att hålla vägen rätt plogad
 
hsd hsd skrev:
Sätter de käpparna i diket, här finns lite fast mark utanför asfalten där sätts käpparna ( småvägar)
Snökäpparna SKA sitta 20 cm utanför vägkanten.
 
hsd hsd skrev:
Ja har Du sett att bilen är i diket, plogat som om det vore väg och det hade inte hänt om vägkanten var markerad så plogbilen haft en chans att hålla vägen rätt plogad
Ja det var det jag menade. Det är överplogat och lätt att köra i diket.
 
Lade i matkällaren märke till att musfällorna slagit igen utan fångst och flyttat på sig. Sen att maten börjat flytta på sig.

Alltså dags att ta fram råttfällor.

Jag. Hatar. Råttor. Gaaaaah!
 
  • Arg
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Har fått nått skit i kroppen som inte gett med sig.
Ett infekterat öga, feber som går upp och ned mellan 38 och 39, samt en huvudvärk som gör sig kraftigt påmind när man hostar. På det så snorar jag också härligt illadoftande.

WAAAAAAAGH!
 
  • Ledsen
Nötegårdsgubben och 6 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Har fått nått skit i kroppen som inte gett med sig.
Ett infekterat öga, feber som går upp och ned mellan 38 och 39, samt en huvudvärk som gör sig kraftigt påmind när man hostar. På det så snorar jag också härligt illadoftande.

WAAAAAAAGH!
Urk, hemma hostar 2 av 4.

Krya på dig!
 
Fick sms från förskolan, det går magsjuka och minstingen bajsar löst...
 
  • Ledsen
tensiden och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Har fått nått skit i kroppen som inte gett med sig.
Ett infekterat öga, feber som går upp och ned mellan 38 och 39, samt en huvudvärk som gör sig kraftigt påmind när man hostar. På det så snorar jag också härligt illadoftande.

WAAAAAAAGH!
Bihålorna?
Sinupret + bisolvon. Då brukar man kunna slippa antibiotika.
 
Anna_H Anna_H skrev:
Bihålorna?
Sinupret + bisolvon. Då brukar man kunna slippa antibiotika.
Pass, när jag på helgmottagningen i lördags förmiddag så hade inte feber brutit ut, så då fick antibiotikai droppform för ögat.
Ringde dem igen i söndags, men då tyckte de att vi skulle avvakta och se.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.