1 662 363 läst ·
17 812 svar
1662k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 151 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 151 inlägg
Ang. placering av snö/plogkäpparna (i samarbete med LRF Skogsägarna och Skogsstyrelsen)
https://www.skogskunskap.se/vagar-i-skogen/drift-och-underhall/vinterunderhall/utmarkning-av-vagen/
https://www.skogskunskap.se/vagar-i-skogen/drift-och-underhall/vinterunderhall/utmarkning-av-vagen/
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 677 inlägg
Har fått nått skit i kroppen som inte gett med sig.
Ett infekterat öga, feber som går upp och ned mellan 38 och 39, samt en huvudvärk som gör sig kraftigt påmind när man hostar. På det så snorar jag också härligt illadoftande.
WAAAAAAAGH!
Ett infekterat öga, feber som går upp och ned mellan 38 och 39, samt en huvudvärk som gör sig kraftigt påmind när man hostar. På det så snorar jag också härligt illadoftande.
WAAAAAAAGH!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 677 inlägg
Fick sms från förskolan, det går magsjuka och minstingen bajsar löst...
Bihålorna?13th Marine skrev:
Sinupret + bisolvon. Då brukar man kunna slippa antibiotika.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 677 inlägg
